اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریبا:ویلموتس کاری کرد که در همه دنیا انجام می‌شود/منتظر بازی‌های بهتری از استقلال هستم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:ویلموتس کاری را انجام داده که در همه جای دنیا انجام می‌شود چون او آماده‌ترین بازیکنان را به تیم ملی دعوت کرده است.

فریبا:ویلموتس کاری کرد که در همه دنیا انجام می‌شود/منتظر بازی‌های بهتری از استقلال هستم

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه چرا مدتی سکوت کرده بود و اشاره داشت که دیگر نمی‌خواهد در مورد فوتبال صحبت کند، گفت:‌حقیقتا اتفاقاتی افتاد که دلزده شده بودم. کودکی که در استادیوم آزادی فوت کرد دلم را ریش‌ریش کرد و شاید باور نکنید که تا چند روز حالم خوب نبود. ما متعلق به این فوتبال هستیم و با آن زندگی کرده‌ایم. الان کمی آرام‌تر شده‌ام و مثل همیشه همه چیز را پیگیری می‌کنم. 

وی در خصوص لیست جدید فوتبال ایران که نفراتی چون جهانبخش، عزت‌اللهی و کاپیتان‌های استقلال در آن حضور ندارند، گفت: من فکر می‌کنم آماده‌ترین بازیکنان لیگ دعوت شده‌اند، سه بازیکن از سپاهان هستند که انصافاً خوب بازی می‌کردند و ویلموتس کاری را انجام داده که در همه جای دنیا انجام می‌شود. شاید وقتی آماده‌ترین بازیکنان دعوت می‌شوند، باید به بازی‌های استقلال نگاه کنیم و ببینیم آیا این بازیکنان آماده هستند یا خیر. 

پیشکسوت فوتبال ایران افزود:لیست تیم ملی هر بار تغییر می‌کند و اینگونه هم نیست که بازیکنان دوباره دعوت نشوند. ملی‌پوشان استقلال که خط خورده‌اند باید جای خود را پس بگیرند و این کار فقط با تلاش دوباره اتفاق می‌افتد. 

فریبا در خصوص شرایط کلی استقلال گفت: استقلال تغییراتی کرده و هر چه جلو می‌رویم نقش استراماچونی مشخص‌تر می‌شود. در برخی از بازی‌ها اصلا مهم نیست که چگونه بازی می‌کنید بلکه فقط باید بازی را ببرید. بازی با گل گهر هم همین‌گونه بود و خدا را شکر که استقلال برنده شد. دو هفته هم تعطیل است و مصدومان استقلال می‌رسند و من مطمئن هستم شرایط بهتر خواهد شد. 

وی در پایان گفت: حقیقتا من از بازی روز گذشته استقلال لذت نبردم و منتظر بازی‌های بهتری از تیم هستم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول