اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس شکوه جمعه در لرستان

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: آثار برگزیده جشنواره عکس شکوه جمعه در قالب یک نمایشگاه در نگارخانه مهر حوزه هنری استان به مدت یک هفته مهمان نگاه علاقمندان خواهد بود

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدحسین امیدی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون رویداد فرهنگی جشنواره "شکوه جمعه"، اظهار کرد: با توجه به هنری و انقلابی بودن این جشنواره، حوزه هنری استان نیز به سهم خود برای تحقق این مهم ورود پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات جلسات گذشته، طرحی برای اطلاع‌رسانی استانی جشنواره در قالب بنر و پوستر طراحی شده است.

رئیس حوزه هنری لرستان هدف از تشکیل دبیرخانه جشنواره ملی "شکوه جمعه" در استان را گردآوری آثار عنوان و تصریح کرد: آثار برگزیده در قالب یک نمایشگاه در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان به مدت یک هفته مهمان نگاه علاقمندان خواهد بود، ضمن اینکه آثار احتمالا به صورت کتاب نیز منتشر می‌شوند.

امیدی بیان داشت: نمازجمعه یکی از برکات شکوهمند انقلاب اسلامی است که تا پیش از این سابقه اجرایی در این وسعت را نداشته، همچنان که به لحاظ تاریخی نیز موضوع مهمی است که در صورت پرداختن برای منابع پژوهشی و تاریخ نگاری اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه در کنار عکس‌های نمازجمعه، عکس‌های تاریخی نیز مورد توجه است، افزود: دیگر عکس‌های گرفته شده از مناسبت‌ها، مناسک‌ها و اعیاد اسلامی با جلوه‌های مختلف بصری می‌توانند در جشنواره ملی "شکوه جمعه" مورد داوری قرار گیرند.

رئیس حوزه هنری لرستان ادامه داد: به منظور کیفیت‌بخشی به آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره، از برخی عکاسان حرفه‌ای در شهرستان‌ها برای حضور در این رویداد فرهنگی دعوت شده است.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول