اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

درخواست ورزشکاران ناشنوا از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک

ورزشکاران ناشنوا در حاشیه بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی درخواست‌هایی را مطرح کردند.

درخواست ورزشکاران ناشنوا از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به همراه سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در آستانه بازی‌های آسیایی ناشنوایان در جریان روند آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا درخواست‌های خود را از مسئولان ورزش مطرح کردند از جمله اینکه خواستار یکسان‌سازی پاداش‌های قهرمانان ناشنوا با ورزشکاران عادی شدند.

از سوی دیگر برخی از ورزشکاران نیز از مشکلات اشتغال گلایه داشتند و عنوان کردند با وجود قهرمانی متعدد در سطح جهانی و المپیک فاقد شغل مناسب برای امرار معاش هستند.
مورد دیگری که ورزشکاران ناشنوا مطرح کردند عدم اطلاع‌رسانی مناسب رویدادهای ورزشی و قهرمانی‌های آنها در رسانه‌ها و عدم پخش زنده مسابقات ورزشکاران ناشنوا بود که قول پیگیری داده شد. 

یکی از بانوان تکواندوکار قهرمان نیز خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزش به این قشر از جامعه ورزشی شد که سلطانی‌فر قول داد پیگیری‌های لازم در اینخصوص انجام شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول