اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دانشکده پست و مخابرات به فعالیت آموزشی خود ادامه می‌دهد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کمیسیون دائمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات از توافق با سازمان اداری و استخدامی کشور برای ادامه فعالیت آموزشی دانشکده تا زمان اصلاح ساختار و تعیین وظایف جدید خبر داد.

دانشکده پست و مخابرات به فعالیت آموزشی خود ادامه می‌دهد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه کمیسیون دائمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه‌وبودجه کشور و به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه عملکرد بودجه سال گذشته از سوی دانشکده، بودجه موردنیاز برای ادامه فعالیت و چگونگی فعالیت دانشکده موردبررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

موثقی رئیس جلسه با تأکید بر ادامه فعالیت دانشکده تأکید کرد با توجه به مذاکرات به‌عمل‌آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور تا زمان اصلاح ساختار و تعیین وظایف جدید دانشکده مقرر شد، دانشکده کماکان به فعالیت آموزشی خود ادامه دهد، با این شرط که دانشجوی جدید پذیرش نشود و صرفاً ادامه فعالیت‌های آموزشی برای اتمام دروس دانشجوهای موجود و همچنین آموزش‌های مهارت شغلی صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به نیاز بخش ICT به داشتن نهاد آموزشی، مسؤولان دانشکده می‌بایست با کمک مشاور ذیصلاح و همکاری وزارت متبوع نسبت به بازنگری اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشکده اقدام و ساختار متناسب با نیاز بخش و در راستای قوانین و مقررات مربوطه پیشنهاد دهند.

جلسه کمیسیون دائمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات پس از بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه با تصویب کلیات بودجه پیشنهادی برای سال 98 پایان یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول