اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هاگرتی رئیس فدراسیون جهانی باقی ماند/ قول همکاری رئیس جهانی تنیس به ایران+تصاویر

انتخابات فدراسیون جهانی تنیس امروز برگزار و رئیس فدراسیون جهانی برای 4 سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

هاگرتی رئیس فدراسیون جهانی باقی ماند/ قول همکاری رئیس جهانی تنیس به ایران+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی تنیس، ظهر امروز (جمعه) در لیسبون پرتغال برگزار شد و در پایان یک رقابت جالب دیوید هاگرتی رئیس آمریکایی این نهاد موفق شد برای مدت 4 سال آتی به عنوان رئیس جهانی فدراسیون تنیس در سمت خود ابقا شود.

رقیب جدی هاگرتی در این انتخابات یعنی «آنیل خانا» رئیس هندی تبار کنونی کنفدراسیون تنیس آسیا بود اما  نتوانست رای لازم برای ریاست فدراسیون جهانی را کسب کند.

دیوید هاگرتی از ایالات متحده برای پیروزی در این انتخابات 259 رای و  60.5 درصد آرا را کسب کرد و با قاطعیت در صندلی ریاست ابقا شد. آنیل خانا با 93 رای و 21.7 درصد، دیوید میلی با 46 رای و 10.8 درصد و ایوو کادرکا با 30 رای و  7 درصد آرا در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

 

امیر صدری که به نمایندگی از تنیس ایران در این انتخابات حضور دارد، در حاشیه برگزاری مجمع عمومی دیداری صمیمانه با هاگرتی رئیس فدراسیون جهانی تنیس داشت.

هاگرتی در این نشست قول‎های مساعدی در راستای کمک به توسعه تنیس ایران دارد و اعلام کرد فدراسیون جهانی تنیس به کشورهای در حال توسعه توجه ویژه‎ای خواهد داشت. همچنین نماینده کشورمان نشست‎های مختلفی را با مسئولین فدراسیون جهانی تنیس و برخی از کشورهای حاضر در مجمع برگزار و قول‎های مساعدی از آنها برای کمک هرچه بیشتر به توسعه تنیس کشورمان دریافت کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول