اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بسامی: باید برای کسب سهمیه تلاش زیادی کنیم/مرادی: قدم بعدی پیدا کردن استعدادهاست

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران گفت: ما باید با پیدا کردن استعدادها در بخش بانوان، روی آنها تمرکز کنیم.

بسامی: باید برای کسب سهمیه تلاش زیادی کنیم/مرادی: قدم بعدی پیدا کردن استعدادهاست

به گزارش خبرگزاری فارس، حضور تیم ملی زنان وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های جهانی تایلند باعث شد تا مسئولان جهانی از این اتفاق ابراز خوشحالی کنند. حضور بانوان کشورمان در این مسابقات بازتاب خوبی در رسانه‌های جهانی داشت. پوپک بسامی وزنه‌بردار کشورمان به عنوان نخستین بانوی وزنه‌برداری حاضر در رقابت‌های جهانی تاریخ‌ساز شد.

پوپک بسامی در گفت‌وگو با insidethegames گفت: ما اینجا هستیم تا برای المپیک امتیاز جمع کنیم. می‌دانم که المپیک بالاترین سطح رقابت‌هاست و ما باید برای کسب سهمیه بسیار تلاش کنیم.

وی افزود: بعد از بازگشت به کشورمان پس از هر مسابقه، شروع جدیدی خواهیم داشت. ما فقط تمرینات‌مان را 2 برابر می‌کنیم تا بتوانیم به سرعت به موفقیت‌هایی که مد نظر داریم برسیم.

ابریشم ارجمندخواه یکی از دیگر بانوان وزنه‌بردار ایران است که تجربه بالایی در کیک‌بوکسینگ دارد. وی اعلام کرده این رشته کمک زیادی به او در وزنه‌برداری کرده است.

وی اظهار داشت: از نظر روحی و معنوی احساس بهتری دارم چرا که قبلا رقابت کرده و می‌دانم باید در مسابقات چه کاری انجام دهم به همین دلیل استرس ندارم اما وزنه‌برداری کمی متفاوت است چرا که به تمرکز زیادی نیاز دارد اما زندگی ورزشی من کمک زیادی کرده است. این برای من بسیار خوب بود.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران نیز با اشاره به اینکه رشد بانوان ایران بیش از حد انتظار بوده، گفت: وقتی شما در این بخش کار می‌کنید باید قوی باشید اگر شما فقط منتظر باشید این برای آینده خوب نیست. به نظر من کار در ورزش به خصوص در وزنه‌برداری آن هم بخش زنان بسیار سخت و البته خوب است.

وی افزود: قدم بعدی باید پیدا کردن استعدادهای این رشته باشد همچنین براساس این استعدادها روی وزنه‌برداران خوب و پتانسیل‌ها در بخش زنان تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول