اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سایت فدراسیون جهانی: اسطوره‌های بسکتبال آسیا به ترکیب نفت اضافه شدند

سایت فدراسیون جهانی در گزارشی به حضور حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در ترکیب آسیایی نفت پرداخت.

سایت فدراسیون جهانی: اسطوره‌های بسکتبال آسیا به ترکیب نفت اضافه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال نفت با اضافه کردن حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در باشگاه‌های آسیا حاضر خواهد شد.

برهمین اساس سایت فدراسیون جهانی در گزارشی به حضور حدادی و نیکخواه در ترکیب نفت پرداخت و از این دو بازیکن به عنوان اسطوره یاد کرد.

در این گزارش آمده است: «نفت آبادان برای حضور در باشگاه‌های آسیا ستارگانی را به ترکیب خود اضافه کرده است. حضور حامد حدادی، اسطوره بسکتبال آسیا باعث ارتقاء زیاد نفت خواهد شد و این بازیکن تجربیات خود در لیگ NBA، چین و لبنان را به این تیم منتقل خواهد کرد.

حدادی پیش از این یک بار با صبا باتری تهران در سال 2008 و یک بار با فولاد ماهان اصفهان در سال 2013 قهرمان آسیا شده است. او همچنین در تیم نفت و برای این رقابت‌ها با ستاره و اسطوره بسکتبال آسیا، صمد نیکخواه بهرامی همبازی خواهد بود.»

در ادامه این گزارش به حضور ارسلان کاظمی هم اشاره شده است: «ارسلان کاظمی هم با امید تکرار قهرمانی سال گذشته پتروشیمی در آسیا به نفت آبادان پیوسته است. کاظمی ستاره همه جانبه این تیم بود و میانگین 5.6 امتیاز، 12.4 ریباند، 3.2 پاس گل و 2.2 توپ ربایی را در هر مسابقه برای تیم پتروشیمی داشت.»

نویسنده گزارش با اشاره به اینکه  محمدحسن زاده، آرن داوودی و سعید داورپناه، هسته اصلی قهرمانی نفت در لیگ برتر بودند، تاکید کرده:« این سه بازیکن وظیفه دارند بار دیگر این تیم را را به سمت قهرمانی در آسیا هدایت کنند.»

نفت آبادان که در گروه A حضور دارد دوم مهرماه در نخستین بازی خود در افتتاحیه رقابت‌ها مقابل المحرق بحرین به میدان خواهد رفت.

نماینده ایران در رقابت‌های بعدی خود با تیم‌های تایوان و تایلند میزبان بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول