اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جشنواره انار؛ فرصتی برای معرفی درجزین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: جشنواره انار فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر درجزین است.

جشنواره انار؛ فرصتی برای معرفی درجزین

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی جمال در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر درجزین اظهار کرد: رویداد محوری یکی از بهترین راهکارها برای معرفی استان سمنان است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از دهم تا دوازدهم آبان ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر درجزین، افزایش شادابی و نشاط در مردم و معرفی انار به‌عنوان یکی از محصولات مهم این منطقه برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی ایل سنگسر در آبان ماه امسال در این استان افزود: این جشنواره فرصت مناسبی نیز برای معرفی جشنواره سنگسر است.

شهردار درجزین نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه رونق گردشگری نیاز به برنامه‌ریزی دارد، گفت: تاکنون برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر جشنواره انار، جلسات مشترک با ادارات مختلف برگزار شده است.

سیدمحمد شاهمیری افزود: دبیرخانه جشنواره در شهرداری تشکیل شده و در هفته آتی با حضور مسئولین افتتاح می‌شود.

وی گفت: این جشنواره با محوریت اقوام در بخش‌های غذا و موسیقی و با برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، اجرای بازی‌های بومی و محلی و به نمایش گذاشتن محصول انار درجزین اجرا می‌شود.

شهر درجزین از شهرهای شهرستان مهدی‌شهر است. این شهر در فاصله پنج کیلومتری شمال سمنان و ۱۰ کیلومتری جنوب شهر مهدی‌شهر قرار دارد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول