اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی قهرمانی جهان؛ فریادهای ایران، ایران و تشویق قزاق‌ها+فیلم

تماشاگران ایرانی با حضور در سالن مسابقات کشتی قهرمانی جهان به تشویق نمایندگان کشورمان پرداختند.

کشتی قهرمانی جهان؛ فریادهای ایران، ایران و تشویق قزاق‌ها+فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به قزاقستان، مسابقات فینال و رده‌بندی 4 وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 19 امروز به وقت محلی در سالن باریس شهر نورسلطان آغاز شد که حریفان به مصاف یکدیگر رفتند.

* در فینال وزن 55 کیلوگرم نماینده قزاقستان مقابل کشتی‌گیر گرجستانی قرار گرفت که با تشویق‌های بی امان قزاق‌ها همراه بود که نسبت به روزهای گذشته شاهد حضور جمعیت بیشتری در سالن مسابقات هستیم.

* با وجود شکست نماینده قزاقستان، تماشاگران میزبان کشتی‌گیر گرجستانی را در حالی که با پرچم کشورش دور افتخار می‌زد تشویق کردند.

* در صحنه‌ای از رقابت فینال 55 کیلوگرم قاضی تشک قصد دادن امتیاز را داشت که راکت امتیاز از دستش به داخل تشک مسابقه پرتاب شد تا برای ثانیه‌هایی مسابقه متوقف شود که در نهایت داور وسط راکت را به قاضی رساند.

* با توجه به حضور 2 نماینده کشورمان در دیدارهای رده‌بندی اوزان 63 و 82 کیلوگرم امروز تماشاگران ایرانی هم به سالن مسابقات آمده‌اند و با فریادهای ایران، ایران نمایندگان کشورمان را تشویق کردند.

* در دیدار دلخانی مقابل حریف ارمنستانی تماشاگران برای نماینده کشورمان سنگ تمام گذاشتند هر چند منجر به نتیجه نشد و دلخانی با شکست از کسب مدال برنز بازماند.

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول