اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

وزنه برداران از انگیزه شان برای مسابقات جهانی می گویند/ همه به دنبال سکو

ملی پوشان وزنه برداری پیش از اعزام به مسابقات جهانی از انگیزه بالای خود صحبت کردند.

وزنه برداران از انگیزه شان برای مسابقات جهانی می گویند/ همه به دنبال سکو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی وزنه برداری کشورمان امشب در سه گروه عازم مسابقات جهانی در تایلند می شود. برهمین اساس ملی پوشان کشورمان در نشست خبری حاضر شده و به تشریح روند آمادگی و انگیزه خود پرداختند که در زیر می خوانید:

حافظ  قشقایی:
برای اولین بار است که تجربه معانی خواهم داشت. در رکوردگیری ها شرایط خوبی داشتم و می خواهم رقابت خوبی با حریفان به خصوص شرق آسیا داشته باشم و برای اولین بار ایران را در سبک وزن صاحب مدال کنم. در رکوردگیری 120 در یک ضرب و 150 در دو ضرب را زدم و این رکوردها می تواند مرا به مدال برساند. یک حریف از کره شمالی دارم که قهرمان المپیک است اما امید دارم.

ایوب موسوی:
چهار ماه اردوی خوبی داشتیم. خوشبختانه نسبت به آسیایی شرایط بهتری دارم و می خواهم در جهانی بهتر وزنه بزنم. رقابت در 96 کیلو سخت است و همه برای کسب سهمیه المپیک می آیند. امیدوارم نتیجه خوب بگیرم

محمد زارعی: 
در وزن 89 کیلوگرم اگر همین رکورد ها را ثبت کنیم روی سکو می روم. اوزان از سال گذشته تغییر کرده است و رکوردهای ما هم خوب است. خوشبختانه تا الان خوب بوده و اگر روز مسابقه هم روز ما باشد و این رکوردها را بزنیم روی سکو می رویم.

علی میری:
در قهرمانی آسیا دوم شدم اما الان شرایط بهتری دارم و بالا تر از رکوردهای مسابقات زده ایم و تلاش مان این است که روی سکو برویم. چهار ماه است در اردو حضور داریم و به آمادگی خوبی رسیدیم و امیدوارم با دعای مردم و کادرفنی به نتایج خوبربرسیم حریفان خوبی هم داریم.

علی داودی:
دومین بار است که در جهانی شرکت می کنم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم. امسال سال مهمی است چون همه برای سهمیه المپیک تلاش می کنند. در سال های گذشته وزنه هایی که زدم مدال بوده و امسال هم تلاشم همین است. به رکورد 446 کیلو رسیده انم و اگر جدی تر تمرین کنم 450برا هم می توانم بزنم

رضا دهدار:
اولین سال است که در مسابقات جهانی شرکت می کنم و امیدوارم و تلاش می کنم جواب زحمات و اعتماد کادرفنی را بدهم.

رضا بیرالوند:
امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. از فدراسیون هم تشکر می کنم که شرایط خوبی را برایمان فراهم کرد.

محسن دادرس:
تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از فدراسیون و سرمربی بسیار ممنونم که از من حمایت کردند. می روم که بهترین عملکرد را داشته باشم.
انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول