اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

برخواه: تلاش می‌کنیم با شکست چین قهرمان شویم/ امیدوارم سهراب برگردد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: هدفمان قهرمانی است نه تکرار مقام سومی. تلاش می کنیم که چین را شکست دهیم و قهرمان شویم.

برخواه: تلاش می‌کنیم با شکست چین قهرمان شویم/ امیدوارم سهراب برگردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدحسین برخواه درباره اردوی تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: یک دوره سه ماه و نیمه را پشت سر گذاشتیم. بعد از مسابقات آسیایی از اواسط خردادماه کارمان را آغاز کردیم. بچه ها با آمادگی خوبی شرکت کردند و تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. کارمان را با 20- 21 نفر شروع کردیم و البته ریزش هم داشتیم. البته جدا شده ها هم شرایط خوبی داشتند اما مجبور به کنار گذاشتن شدیم. فاصله نفرات حذف شده با باقی مانده خیلی زیاد نبود و امیدوارم بتوانند انگیزه خود را حفظ کنند. هدف نهایی هم اعضای تیم خوشحال کردن مردم و کسب افتخار برای ایران است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ادامه داد: بین اوزان المپیکی و غیرالمپیکی تفاوتی وجود ندارد. اینطور نیست که ارزش و اهمیت هر کدام جدا باشد. مسابقه جهانی است و مدال آن ارزش زیادی دارد.

وی در مورد انتخابی المپیک گفت: ما می توانیم چند نفر را اضافه کنیم. امیدوارم سهراب مرادی هم باز گردد. علی هاشمی یک مقدار آسیب دیدگی داشت و مدتی در اردو نبود اما امیدوارم بتواند روی سکو قرار بگیرد.

وی در مورد دفاع از عنوان سومی دوره قبل گفت: چهار نفر اولین بار است که در تورنمنت بزرگ جهانی حاضر می شوند و چهار نفر دیگر فقط یک تجربه دارند. شاید کم تجربه باشیم اما آماده هستیم. هدفمان قهرمانی است نه تکرار مقام سومی. تلاش می کنیم که چین را شکست دهیم و قهرمان شویم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول