اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

همکاری گوگل و یوتیوب با فیبا برای جذب مخاطب در جام جهانی بسکتبال

گوگل و یوتیوب با همکاری فدراسیون جهانی بسکتبال این فرصت را به همه علاقمندان در سراسر جهان می‌دهند تا جام جهانی 2019 را تماشا کنند.

همکاری گوگل و یوتیوب با فیبا برای جذب مخاطب در جام جهانی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت جهانی بسکتبال، فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا)، گوگل و یوتیوب با همکاری همدیگر جام جهانی بسکتبال در چین را پوشش می‌دهند تا هواداران بتوانند با راحتی این مسابقات را دنبال کنند. جام جهانی بسکتبال تا 15 سپتامبر در 8 شهر چین برگزار می‌شود.

با توجه به همکاری صورت گرفته، هواداران و علاقمندان به رشته بسکتبال قادر خواهند بود تا خبرها، نتایج، ویدئوها و برنامه مسابقات را از کانال یوتیوب و به طور مستقیم از گوگل دنبال کنند.

توماس گریس رئیس بخش ورزش یوتیوب در این باره گفت: ما بسیار خوشحالیم که گوگل و یوتیوب هواداران را به بسکتبال نزدیک کرده‌اند. این همکاری تأثیر جهانی مسابقات ما را بر روی دیجیتال تقویت و به ارائه یک تجربه برتر برای کسانی که فرصتی برای حضور در چین ندارند، کمک می کند.

وی افزود: میزان مصرف ورزش در حال تغییر است. هواداران انتظار دارند که رویدادهای مورد علاقه خود را به روش های مختلف و مکان‌های مختلف دنبال کنند. جام جهانی بسکتبال اوج تورنمنت بین‌المللی است و ما مفتخریم که با فدراسیون جهانی کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول