اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بررسی آرمان‌خواهی و عمل‌گرایی در سیره امام موسی صدر

دبیر علمی نشست تخصصی آرمان‌خواهی عمل‌گرایی در سیره امام موسی صدر گفت: نشست تخصصی آموزشی آرمان‌خواهی و عمل‌گرایی در سیره امام موسی صدر روز جمعه 8 شهریور از ساعت 9:30 تا 12:30 در سالن سوره خیابان آمادگاه برگزار می‌شود.

بررسی آرمان‌خواهی و عمل‌گرایی در سیره امام موسی صدر

محمود فروزبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نشست تخصصی آرمان‌خواهی عمل‌گرایی در سیره امام موسی صدر به مناسبت چهل و یکمین سال ربوده شدن امام موسی صدر با نگاه نوگرایانه و اسلام ناب برگزار می‌شود.

دبیر محتوایی و علمی این نشست تخصصی در خصوص هدف از برگزاری نشست مطرح کرد: یکی از چالش‌های اساسی و همیشگی ما این بوده که نسبت آرمان‌خواهی و عمل‌گرایی در سیاست امروز را بفهمیم، امام موسی صدر به جامعه لبنان نگاه واقع‌گرایانه داشته و هم این نگاه را ذیل یک آرمان شیعی می‌دیده که باید از این جلوه ایشان بهره ببریم.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری این نشست اذعان داشت: یکی از مشکلات همیشگی داشتن مخاطب محدود بوده که آن هم به دلیل برخی تنگ‌نظری‌ها بوده، برای همین، تکثر دیدگاه امام موسی صدر برای جامعه امروز ضروری است.

فروزبخش افزود: نشست تخصصی آموزشی آرمان‌خواهی و عمل‌گرایی در سیره امام موسی صدر روز جمعه 8 شهریور از ساعت 9:30 تا 12:30 در سالن سوره خیابان آمادگاه شهر اصفهان همراه با اعطای گواهینامه حضور به شرکت‌کنندگان توسط جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر محتوایی و علمی نشست عنوان کرد: مهدی طغیانی (سیره اقتصادی امام موسی صدر)، محمدوحید صافی اصفهان (سلوک اجتماعی امام موسی صدر)، فرزانه سادات کمیلی (مدارا در اندیشه سیاسی امام موسی صدر)، منصوره سادات مرتضوی (شناخت زندگی‌نامه امام موسی صدر) و محمود فروزبخش (عملگرایی ذیل آرمانخواهی در سیره امام موسی صدر) به عنوان اساتید این دوره به ارائه مطلب و سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/63095/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول