اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرپرست بسکتبال نفت: تیم‌های متمول دو برابر ما به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: تیم‌های پولدار و متمول لیگ مانند پتروشیمی و شیمیدر دو برابر ما به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند.

سرپرست بسکتبال نفت: تیم‌های متمول دو برابر ما به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند

مرتضی سام بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت تهران اظهار داشت: در حال مذاکره با نفراتی که می‌خواهیم، هستیم و قرار است تمرینات‌مان از روز سه‌شنبه برای حضور در باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر آغاز شود. سامری سرمربی تیم کار مذاکره با بازیکنان مورد نظرش را انجام می‌دهد و به احتمال زیاد تا دو سه روز آینده تیم تکمیل خواهد شد.

وی در مورد جدایی بازیکنان اصلی این تیم مانند حسن‌زاده، داودی، مایک رستم‌پور و رسول مظفری گفت: امسال تیم‌های پولدار مانند پتروشیمی، شیمیدر زیاد داریم و اجازه نمی‌دهند تیم‌های دیگر بازیکن بگیرند. آنها در هر پست 3-4 بازیکن می‌گیرند و روی نیمکت قرار می‌دهند. مهمترین بحث هم مسائل مالی است. پتروشیمی دو برابر ما به بازیکنان پول می‌دهد. ما چه کار می‌توانیم انجام دهیم. 

سام‌بوشهری ادامه داد:‌ به خاطر بخشنامه وزارت نفت نمی‌توانیم هزینه زیادی انجام دهیم و تفاوت پیشنهاد تیم‌های دیگر به بازیکنان با ما حداقل 200 میلیون تومان است. 

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی می‌مانند، گفت: سعید داورپناه احتمالا با ما خواهد بود و بازیکنانی مانند شهریان و ترابی هم در کنار ما هستند.

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد اینکه آیا قبول دارید از سال قبل ضعیف‌تر خواهید بود یا خیر،‌گفت: صد در صد همین طور است. مهره‌های تاثیرگذار از تیم ما جدا شدند. با این وجود سعی می‌کنیم تیم یکدست و هماهنگی را جمع کنیم و 3-2 بازیکن خوب هم که داریم به نفرات اضافه کنیم.

سام بوشهری در مورد اینکه باشگاه چه اقداماتی برای حضور در باشگاه‌های آسیا انجام داده است، گفت:‌قرار است 31 شهریور به بانکوک محل برگزاری مسابقات اعزام شویم و در حال انجام کارها هستیم. حدود 15 روی دیگر باید اسامی تیم را به کنفدراسیون آسیا اعلام کنیم. خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد. 

وی در مورد اینکه از یار کمکی هم استفاده خواهید کرد یا خیر،‌گفت: با فدراسیون در این زمینه صحبت‌هایی انجام دادیم و آنها هم موافقت خود را اعلام کردند و حالا باید دید کادر فنی برای تقویت تیم به چه نفراتی احتیاج خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول