اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقابل سرخابی‌ها با الدحیل و بوریرام جزو 5 تقابل جذاب یک چهارم نهایی آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 تقابل جذاب تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی را معرفی کرد.

تقابل سرخابی‌ها با الدحیل و بوریرام جزو 5 تقابل جذاب یک چهارم نهایی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نزدیک شدن مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به 5 تقابل جذاب تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در این مرحله پرداخت.

تقابل استقلال با بوریرام در سال 2013 در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الدحیل قطر در سال 2018 جزو 5 تقابل جذاب تاریخ این مرحله انتخاب شدند.

AFC درباره تقابل استقلال با بوریرام نوشت: جدالی جذاب میان دو باشگاهی که در اوج بودند. در نهایت گل آندرانیک تیموریان، هافبک استقلال به بوریرام بهترین گل تاریه لیگ قهرمانان آسیا به انتخاب کاربران شد.

خسرو حیدری، مدافع استقلال در بازی رفت با ارسال توپ های زیبا از کناره های زمین موفق شد در دقیقه 2 بازی گل اول تیمش را به ثمر رساند و استقلال با این گل به پیروزی رسید.

در بازی برگشت در تایلند نیز اسمار بازیکن اسپانیایی بوریرام در دقیقه 38 به ثمر رساند. اما حنیف عمران زاده مدافع استقلال در دقیقه 53 بازی را به تساوی کشاند.

در وقت های اضافی این بازی لحظه ای که آندرانیک تیموریان از مسافت تقریبا 40 متری شلیکی را به دروازه بوریرام انجام داد که به گل تبدیل شد و استقلال برنده بازی شد.

AFC درباره تقابل پرسپولیس با الدحیل در سال گذشته نوشت: جدیدترین بازی خاطره ساز در این مرحله بازی سال گذشته پرسپولیس با الدحیل قطر است. این بازی در استادیوم آزادی در یکی از باهیجان ترین مکان های ورزشی قاره کهن برگزار شد.

الدحیل در بازی رفت با یک بازی زیبا در ورزشگاه خلیفه موفق شد با گل معز علی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. الدحیل در آن زمان در 8 بازی متوالی لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده بود و تیمی شکست ناپذیر بود. 

در بازی برگشت از تمام نقاط ایران به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا پرسپولیس را حمایت کنند اما کریم بوضیاف موفق شد در در دقیقه 33 گل اول بازی و الدحیل را بزند. با توجه به گل خورده در خانه پرسپولیس اکنون نیاز به زدن 3 گل داشت. با گذشت زمان پرسپولیس نمی توانست به گل برسد تا جاییکه در دقیقه 57 جلال حسینی، کاپیتان تیم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

بعد از گذشت 20 دقیقه از این گل سلطان البریک گل دوم را خورد تا جو ورزشگاه هیجان انگیزتر شود. هواداران منتظر بازگشت و برد تیمشان بودند که گاودین منشا از اشتباه مدافعان الدحیل نهایت استفاده را کرد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا پرسپولیس پیروز میدان باشد.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول