اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برومند:تیم پارسال 3-4 گل به ماشین‌سازی می‌زد/دیاباته خوب تغذیه شود استقلال بهتر می شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تیم پارسال مقابل ماشین‌سازی بازی می‌کرد 4-3 گل به این تیم می‌زد.

برومند:تیم پارسال 3-4 گل به ماشین‌سازی می‌زد/دیاباته خوب تغذیه شود استقلال بهتر می شود

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص  عملکرد استقلال مقابل ماشین‌سازی گفت:حقیقتا کل بازی افتضاح بود و بجز 15-10 دقیقه آ‌خر بازی هیچ چیز خاصی از  هر دو تیم ندیدیم. البته این را هم بگویم این مساله مربوط به استقلال نیست و ما در بازی روی پنج‌شنبه پرسپولیس هم شاهد همین موضوع بودیم و اگر مهدی ترابی در آن بازی حضور نداشت بازی صفر بر صفر تمام می‌شد. 

وی افزود: استراماچونی تعویض‌های بدی انجام نداد و وقتی دیاباته اضافه شد شرایط تغییر کرد و استقلال صاحب موقعیت‌های خوبی شد. 

وی با تاکید بر اینکه حسینی در دقایق ابتدایی مسابقه یک توپ خوب را مهار کرد اما فشار زیادی روی دروازه‌اش نیامد گفت: اگر تیم پارسال مقابل ماشین‌سازی بازی می‌کرد 4-3 گل به این تیم می‌زد.

بروند تصریح کرد: من معتقدم الان وقت انتقاد کردن از استقلال نیست، استقلال دچار تغییر بازیکن، مربی،‌سرمربی و ساختار شده و باید چند هفته‌ای از لیگ بگذرد تا درباره‌اش نظر داد. من به یکی دو بازیکن این تیم امیدوارم هستم و اگر فرشید اسماعیلی به روزهای خوبش برسد و دیاباته خوب تغذیه شود استقلال شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول