اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غفوری:انتظار داشتم بهتر شروع کنیم/این توپ‌ها سنگین است، مشکل لباس هم داریم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:ما فصل بدنسازی خوبی داشتیم و خودم انتظار داشتم خیلی بهتر شروع کنیم..

غفوری:انتظار داشتم بهتر شروع کنیم/این توپ‌ها سنگین است، مشکل لباس هم داریم

به گزارش خبرگزاری فارس،ووریا غفوری بعد از شکست استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: من قبل از اینکه حرفی بزنم باید در مورد توپ‌ها صحبت کنم، این توپ ها با توپ هایی که سال گذشته همه از آن راضی بودند فرق دارد و خلی سنگین است. این حرف من نیست و می‌توانید از همه تیم‌ها سوال کنید.

وی افزود: اگر سازمان لیگ به بازیکنان احترام می‌گذارد و برایش مهم است که بازی ها با کیفیت برگزار شود باید این توپ‌ها را عوض کند.

کاپیتان استقلال در خصوص مشکلاتی که لباس‌های این تیم داشت گفت: قرارداد اسپانسر لباس استقلال دیر امضا شده ولی یک مقدار مشکل لباس داریم. امیدوارم مسئولان باشگاه فکری کرده و لباس در خور نام استقلال تهیه کنند. من نمی‌دانم چه کسی این توپ ها را آورده ولی قطعا باید برای آن فکری شود.

غفوری با اشاره به شکست استقلال گفت:ما فصل بدنسازی خوبی داشتیم و خودم انتظار داشتم خیلی بهتر شروع کنیم، نیمه اول بازی خوبی نکردیم ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و بر خلاف جریان بازی روی یک ضد حمله وضربه ازاد گل خوردیم.

وی تاکید کرد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی ما نیاز به حمایت داریم. هوادار هم حق دارد اما ما تغییرات زیادی داشتیم و باید حمایت شویم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول