اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تساوی تیم‌های اصفهانی در لیگ فوتسال

تیم‌های اصفهانی در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال برابر رقیبان خود متوقف شدند.

تساوی تیم‌های اصفهانی در لیگ فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های اصفهانی برابر رقیبان خود متوقف شدند.

از همین چارچوب تیم فوتسال گیتی‌پسند عصر امروز برابر مهمان خود شهروند ساری با نتیجه تساوی 4 بر 4 متوقف شد؛  محمدرضا سنگ سفیدی، پیمان حفیظی، مرتضی عزتی و محمد کشاورز گل‌های گیتی‌پسند را به ثمر رساندند؛ ضمن آن‌که علی اسعدی، مراد ناظری و طه مرتضوی گل‌زنان تیم فوتسال شهروند در این دیدار بودند.

گیتی‌پسند با این تساوی 15 امتیازی شد و در جایگاه نخست لیگ برتر فوتسال باقی ماند؛ شهروند ساری نیز با 10 امتیاز در جایگاه نهم لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

سپهر محمدی، دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی‌پسند در این دیدار آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد؛ محمدی قرار است به یک تیم اروپایی ملحق شود.

از سوی دیگر تیم فوتسال  هایپر شاهین‌شهر، دیگر نماینده اصفهان نیز برابر میزبان خود تیم حفاری اهواز به تساوی دو بر دو رضایت داد؛ ابراهیم حسینی و حسین قپانچی گلزنان هایپر در این دیدار بودند.

هایپر شاهین‌شهر با این تساوی 7 امتیازی شد و در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قرار گرفت؛ حفاری اهواز نیز با 11 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/63086/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول