اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرهنگ‌سازی اولویتی مهم در کنار موضوعات عمرانی است

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی یک اولویت دیگر در کنار موضوعات عمرانی است، گفت: همه جا از ما می‌پرسند که خشکسالی تمام شده است یا نه که همه این موضوعات به فرهنگ‌سازی نیار دارد.

فرهنگ‌سازی اولویتی مهم در کنار موضوعات عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی دولتی‌مهر پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم مدیرکل سابق هواشناسی استان که در اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با تبریک دهه ولایت اظهار کرد: هیچ مدیری به تنهایی نمی‌تواند کاری کند و قطعا با همکاری مجموعه می‌توان موفق باشد. 

وی با بیان اینکه بنده پیگیر ارتقاء سامانه هواشناسی فرودگاه هستم، تصریح کرد: خریدها قبلا انجام گرفته و ما زیرساخت‌های لازم را انجام دادیم و الان دنبال نرم‌افزار ‌"آر. وی. ار" دوم هستیم.  

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی افزود: در بخش مانیتورینگ زحمات زیادی انجام گرفته و سعی بر ارتقاء آنها داریم. 

وی با بیان اینکه بالا بردن پایش، بهسازی و نوسازی شبکه ایستگاهی برای پوشش همه ایستگاه‌ها از جمله دستور کارهای ماست، گفت: شبکه ایستگاهی دو شهرستان هوراند و آذرشهر تهیه شده است و تلاش می‌شود تا هفته دولت این دو ایستگاه به اتمام برسد. 

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی یک اولویت دیگر در کنار موضوعات عمرانی است، بیان داشت: همه جا از ما می‌پرسند که خشکسالی تمام شده است یا نه که همه این موضوعات به فرهنگ‌سازی نیار دارد.  

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی متذکر شد: طرح آگاهی بخشیدن نسبت به تغییر اقلیم برای مسوولان و مردم و انجام یک کار فرهنگی در بخش کودکان و نونهالان را خواهیم داشت تا در قالب طرح‌ "به رنگ آسمان" و حالت کشور کار خواهد شود. 

وی به کارهای اخیر در سال‌جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ظرفیت‌سازی و ایجاد تعامل با نمایندگان و ارتباط با شورای شهر برای مدیریت شهری یک موضوع اصلی می‌باشد. 

دولتی‌مهر بیان کرد: ابتدای استخدام بنده در شهرستان اهر بود و بعد از آن دو سال در سراب، زنجان و اردبیل بودم و دوباره به تبریز بازگشتم، در بخش‌های مختلف اعم از تحول اداری، دیده‌بانی، تحقیقات آمار و پیش‌بینی فعالیت کردم و الحمدالله اگر چیزی هم بلد نباشم ولی می‌توانم شمال و جنوب را تشخیص دهم و از شرایط شمال‌غرب اطلاعات و آگاهی کافی داشته باشم.

وی توضیح داد: هواشناسی آذربایجان‌شرقی دارای ۱۱۰ نیرو است که ۱۱ نیروی آن خانم است که از بین نیروها ۹ نفر دارای تحصیلات عالی دکترای هستند.  

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول