اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس با همکاری رسانه‌ها

فرماندار تهران گفت: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و قطعا مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات با همکاری رسانه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس با همکاری رسانه‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگار نیز مانند یک رزمنده می‌ماند چرا که یک رزمنده شباهت بسیاری با خبرنگار دارد و هر دو آنها به معرفی دشمن و ظالم می‌پردازد. 

وی به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان اشاره کرد و گفت: کشور ما از ابتدای انقلاب تاکنون با هجمه‌های متعددی مواجه است که از سوی دشمنان اعمال می‌شود و اخیرا نیز وزیر امور خارجه کشورمان را نیز تحریم کردند چرا که وی نیز تبدیل به یک رسانه شده بود. 

فرهادی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امیدوارتر کردن مردم و مشارکت حداکثری شهروندان در برگزاری انتخابات بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با همکاری رسانه‌ها بتوانیم انتخابات پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم. 

فرماندار تهران افزود: حدود 196 روز به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و امیدواریم بتوانیم انتخابات مناسبی را برگزار کنیم. 

وی بیان داشت: در انتخابات برد اصلی با مردم است و قطعا در روند برگزاری انتخابات یک جریان برنده می‌شود و ممکن است جریان دیگر مقابله‌ای داشته باشد و اینها نکات ظریفی است که باید به آن بیشتر دقت کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول