اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ایرادات ویرایشی دولت به اساسنامه کمیته ملی المپیک

از سوی هیأت دولت به اساسنامه کمیته ملی المپیک ایرادات و یرایشی مطرح شده که مسئولان کمیته در حال بررسی برای رفع این موضوع هستند.

ایرادات ویرایشی دولت به اساسنامه کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس‌، اساسنامه کمیته ملی المپیک بعد از تصویب در هیأت اجرایی در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) ارسال شد. 

بعد از چندین مرحله نامه‌نگاری و مذاکره IOC هم این اساسنامه را مورد تأیید قرار داد تا برای اجرایی شدن تصمیم قطعی در هیأت دولت گرفته شود.

کارگروهی برای بررسی اساسنامه در کمیسیون فرعی دولت تشکیل شد که سیدعبدی افتخاری به عنوان نماینده ملی المپیک در جلسات این کارگروه شرکت داشت.

این اساسنامه در نهایت در کمیسیون اصلی دولت نیز مورد بررسی قرار گرفت اما برای تصویب آن چند ایراد ویرایشی مطرح شده است.

کیکاووس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: دولت ایرادات ویرایشی به اساسنامه گرفته که به ما ابلاغ شده است. ما تغییرات محتوایی نداشتیم و قرار شد عبدی افتخاری دوباره این اساسنامه را مورد بررسی قرار داده و ایرادات ویرایشی را برطرف کند. 

به گزارش فارس، مهمترین تغییرات اساسنامه کمیته ملی المپیک مربوط به انتخاب دبیر کل و خزانه‌دار به پیشنهاد رئیس و تصویب هیأت اجرایی است در حالی که این دو پست پیش از این در مجمع عمومی انتخاب می‌شدند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول