اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تحقق 126 درصدی درآمدهای استانی در چهارماهه نخست سال‌

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: درآمدهای استانی چهارماهه ابتدای سال 98 به میزان 126 درصد محقق شده است.

تحقق 126 درصدی درآمدهای استانی در چهارماهه نخست سال‌

شاکررضا مریدی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: درآمدهای مصوب چهارماهه استانی برای هرمزگان ۱۰۰۶ میلیارد تومان مصوب شده بود که توانستیم ۱۲۶۵ میلیارد تومان با رشد ۳۸ درصدی را وصول کنیم.

وی افزود: بیشترین افزایش درآمدها از محل فرارهای مالیاتی است که شناسایی شدند.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: در بحث شناسایی فراریان مالیاتی با احدی تعارف نداریم و تحت تاثیر سفارشات قرار نمی‌گیریم تا بتوانیم حق دولت و ملت را وصول کنیم و اندک اندک درآمدمان از بخش نفت به مالیات انتقال یابد که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت نیز است.

 مریدی تاکید کرد: البته در این بخش حمایت‌های لازم از تولید صورت می‌گیرد و معافیت‌ها و مشوق‌های بخش تولید بیش از پیش بخصوص در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید نامگذاری شده است؛ ادامه دارد.

وی افزود: مودیانی هم که تکالیف قانونی خود را انجام می‌دهند؛ مشمول بخشودگی‌ها و معافیت و ... قرار دارند و از حمایت‌های قانونی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در پاسخ به سؤالی مبنی بر عدم تشکیل پرونده مالیاتی برای فعالان اقتصادی در بنادر هرمزگان گفت: پرونده مالیاتی اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان مانند سایر مناطق کشور در تهران است؛ اما شرکت‌ها و فعالان اقتصادی فعال در محدوده بنادر و دریانوردی هرمزگان برای شان در استان پرونده تشکیل شده و براساس قانون مالیات اخذ می‌شود.

مریدی بیان داشت: از طریق فیزیکی و سیستماتیک واحدیابی صورت می‌گیرد و به همین دلیل فعالان اقتصادی شناسایی شده و پرونده مالیاتی تشکیل می‌دهیم و فرارهای مالیاتی این بخش‌ها به حداقل ممکن رسیده است.

انتهای پیام/۸۸۰۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول