اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مأموریت آتی همه ما جامه عمل پوشاندن به بیانیه گام دوم انقلاب است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مأموریت آتی همه ما عمل به تکلیف دینی، انقلابی و ان‌شاءالله جامه عمل پوشاندن و محقق کردن بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب است.

مأموریت آتی همه ما جامه عمل پوشاندن به بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: مأموریت آتی همه ما عمل به تکلیف دینی، انقلابی و انشاالله جامه عمل پوشاندن و محقق کردن بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب است.

وی ادامه داد: به عنوان یک نهاد فراسازمانی همانند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که هر سه قوه، شخصیت های حوزوی، مقامات لشکری و کشوری عضویت در این شورا را پذیرفته بودند، باز هم دور هم جمع شویم و همگان متعهد شویم تا یک میثاق دینی، انقلابی، الهی و ملی در خدمت شما مردم را مطالبه گر شویم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد:  این میثاق دینی می تواند برای تحقق این پیامی باشد که ادامه دهنده گام های قبلی انقلاب، انقلاب اسلامی ، ایجاد نظام اسلامی، دولت اسلامی و جامعه اسلامی و با همت جوانان که همچون اوایل انقلاب شورآفرین بودند، برای ایجاد تمدن اسلامی آماده شویم.

وی بیان کرد: این امر می تواند مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) و تقدیم پرچم نظام مقدس اسلامی با دستان با کفایت نایب الامام مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شورای هماهنگی یک نهاد فراسازمانی بوده که دربرگیرنده ده ها ارگان، نهاد فرهنگی و تشکل های مردم نهاد است.

وی افزود: فلسفه وجود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افتخارش خدمتگزاری به این مردم شریف، بصیر، فهیم و زمان شناس است. مأموریت اصلی متوجهین این نهاد با احساس تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم ولایت مدار انجام می شود.

لطفی اظهار داشت: خادمان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صرفا افتخار هماهنگی و مدیریت عرصه را دارند، نقش آفرین و حماسه آفرین خود شما مردم بودید، هستید و خواهید بود.
وی با اشاره مأموریت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ اسلامی، تبلیغ با ریشه قرآنی نه تبلیغ غربی به دنبال عوام فریبی، تبلیغ با چهار ویژگی مسئولانه، صمیمانه، صادقانه در خدمت مردم بودن از جمله مأموریت های اصلی شورا به شمار می رود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برای هم افزایی زمانی که می گوییم تبلیغ یعنی انتقال مجموعه ای از پیام به مخاطب است. اقناع مخاطب، نزدیک به هم کردن اراده ها متوجه یک هدف عالی و والا بودن و سوق دادن به حرکت والاست. به عنوان مثال زمانی که امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند، ابتدا راهپیمایی در سال 58 در ایران بود.

وی ادامه داد: اثرگذاری راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سال 98 به گونه ای بود که نه تنها در ایران، بلکه در بیش از یکصد کشور شاهد برگزاری مراسم، تجمع و راهپیمایی در دفاع از مظلوم، دفاع از قبله اول مسلمین و در اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیست بود؛ اینها آثار پیامی است که انتقال دهنده آن شما مردم با بیشترین گستره و پوشش هستید.

لطفی اظهار داشت: در این عرصه یکی از افتخارات و ویژگی های نظام، برخورداری از پشتوانه مردمیست، هرکجا احساس نیاز شد و یا بنایی بر صدور انقلاب بود، حضور مردم در صحنه را شاهد بودیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئولیت قانونی سیاست گذاری، برنامه ریزی، مدیریت و برگزاری مراسم عمومی و ایام الله است که می توان به مناسبت های تقویمی همچون روز قدس، دهه مبارک فجر، یوم الله نهم دی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و البته قله های استثنایی بزنگاه های تاریخ و فراموش نشدنی که اهمیت مضاعفی نسبت به مأموریت سنواتی و تقویمی دارد.

وی بیان کرد: زمانی که در سال 78 غائله ای در تهران به پا شد، آنچه که غائله را در هم پیچید، حضور مردم شریف، متدین و لحظه شناس عامل به وظیفه در راهپیمایی ماندگار 23 تیرماه و در هم پیچیدن یک غائله براندازانه علیه نظام مقدس دینی بود.

لطفی اظهار داشت: اگر در سال 88 یک فتنه بسیار پیچیده ای نظام را از سوی رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و نااهلان داخلی هدف قرار داده بود، حماسه بی بدیل شما در راهپیمایی ماندگار و تاریخی یوم الله 9 دی آن فتنه را در هم پیچید که با اقدامات امنیتی قابل جمع کردن نبود.

وی بیان کرد: اگر در دی ماه سال 96 شهرمان توسط اغتشاش گران آلوده شد و به مقدسات توهین شد، آن راهپیمایی های نهم دی و سیزدهم دی تا نوزده دی ماه سال 96 بود که آن اغتشاشات را در هم پیچید.
لطفی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که باید کماکان اماده باشیم؛ لذا یکی از رسالت های مان اعلام آمادگی، گوش به زنگ بودن و سربه زنگاه در دفاع از نظام دینی و ادی تکلیف با توکل بر خداست.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند شورای هماهنگی یک نهادی است که یکی از مؤثرترین کارهای در حرکت نظام اسلامی را عهده داراست؛ مسولیت شورا عبارت از حرکت عظیم تبلیغاتی مردم؛ نهادی که در رأس آن آیت الله جنتی است و اگر او نبود، استقلال این نهاد با وجود غیردولتی بودن آن امکان پذیر نبود و حتی بسیاری از قله های فراموش نشدنی اجازه برگزاری نمی شد.

لطفی خاطرنشان کرد: سال 78 با سختی اعلام راهپیمایی شد و در این باره مخالفت های بسیاری انجام شد. در سال 96 قبل از 13 دی ماه، طی24 ساعت فرصتی برای استراحت با حجم مخالفت ها برای دعوت از مردم در حضور از صحنه را نداشتیم اما این کار را شما انجام دادید و حرکت عظیم تبلیغاتی از آن شماست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول