اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تصویر دلخراش از صحنه تصادف قهرمان کاراته

نوید محمدی نخستین مدال‌آور تاریخ کاراته ایران در المپیک آرژانتین در اثر سانحه تصادف درگذشت تا جامعه کاراته را داغدار کند.

تصویر دلخراش از صحنه تصادف قهرمان کاراته

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نوید محمدی نخستین مدال‌آور کاراته ایران در المپیک متأسفانه ساعت ۲ بامداد امروز در شهر شیراز بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. طبق صحبت‌های مربیان وی محمدی در منطقه کوهسار شیراز با از دست دادن کنترل اتومبیل دچار سانحه شده و جان خود را از دست داده است.

 

نوید محمدی اولین مدال‌‌آور تاریخ کاراته ایران در المپیک جوانان ۲۰۱۸ بود. مدال طلای مسابقات نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۶ و مدال نقره مسابقات جوانان آسیا را در کارنامه خود داشت. مراسم خاکسپاری و بدرقه نوید محمدی فردا هفدهم خردادماه از مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شیراز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس این ضایعه را به خانواده مرحوم محمدی و جامعه بزرگ کاراته و ورزش تسلیت عرض می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتهای‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/‌‌‌‌‌

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول