اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: رژیم صهیونیستی روزبه روز ضعیف‌تر می‌‎شود/ مقاومت راه ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امام با اعلام کردن روز قدس همه نقشه‌های آنها را نقش برآب کرد، امروز رژیم صهیونیستی نمی‌تواند قد بکشد و روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران: رژیم صهیونیستی روزبه روز ضعیف‌تر می‌‎شود/ مقاومت راه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه اول نماز جمعه این هفته از مصلی ساری اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس را خدا مشاهده کرد و اجر محسنین را نزد خود نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه امروز مسلمانان با زبان روزه با حضور گسترده از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و از اشغالگران بیزاری جستند، افزود: چهل سال است که در روز قدس شرکت می‌کنیم و این راه ادامه دارد.

خطیب جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه فلسطین سالیان سال است که به مصادره رژیم اشغالگر قدس در آمده است، بیان کرد: اسرائیل با کمک آمریکا و نفوذی‌های دیگر توانست در منطقه دوام بیاورد.

طبرسی گفت: امام با اعلام کردن روز قدس همه نقشه‌های آنها را نقش برآب کرد، امروز رژیم صهیونیستی نمی‌تواند قد بکشد و روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه این غده چرکین روزی از بین خواهد رفت، ادامه داد: از نظر سیاسی ایران دیگر مثل سابق نیست این راهپیمایی خصیصه‌های زیادی دارد این راهپیمایی جهانی شد و  تحریم، تهدید و فشار در ملت ایران اثر نمی‌کند ملت ایران راه خودش را انتخاب کرد و آن مقاومت است و بس.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: مذاکره تاکتیکی دشمن برای اینکه فشارهای وارده توسط آنها بیشتر شود نتیجه ندارد، ما قصد مذاکره نداریم اطمینانی نداریم یکبار مذاکره کردیم چه شد؟ .

وی در این زمینه ادامه داد: از برجام خارج شدند ما تعامل سازنده می‌خواهیم نه بازنده، از طرف دیگر آنها برای خودشان همه چیز را نقد می‌خواهند و به نفع خودشان صحبت می‌کنند و به ما وعده‌های نسیه می‌دهند، ما با حضور در راهپیمایی معامله با قرن آنها را محکوم کردیم.

طبرسی در ادامه با بیان اینکه هزار و ۵۰۹ آیه در قرآن در مورد اسلام‌شناسی داریم خداوند در آیه‌ای از سوره آل‌عمران مومنین را سفارش می‌کند به اینکه رسول خدا دوست خود بگیرید، افزود: توهین به اسلام و مسلمانان نقشه‌های شیطانی است، کینه‌ای که در دل‌شان است بزرگتر از اظهارات و گفتارشان است، بنابراین ما نمی‌توانیم با آنهاهم سو و هماهنگ شویم چرا که قرآن ما را نهی کرد.

امام جمعه ساری یادآور شد: اسلام به احدی ظلم نمی‌کند اما در برابر دشمنان زور که باید داشته باشد و در مقابل‌شان بایستد ایام مبارزه است ما هم باید دربرابر دشمن آماده باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرط پیروزی و مقاومت تقواست، تقوایی که از جنس فرار و گریز نباشد و زیر بار مسؤولیت برود، ارزشمند است، گفت: امروز مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس ثابت کردند که پیرو خط ولایت و رهبری هستند، مردم ما چون سیدالشهدا برای دفاع از اسلام از مسلمین دفاع می‌کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به اهمیت مسئله ظهور اشاره کرد و گفت: در شهر ما حسینیه و مساجد زیادی وجود دارد اما باید در کنارش بنیاد مهدویت را پایه‌گذاری کنیم و با تجهیزات کامل و روز برای شناخته شدن امام زمان (عج) به نسل جوان و مردم اقداماتی انجام دهیم ما سرسفره امام زمان نشستیم و نباید این موضوع را فراموش کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول