اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بررسی پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیک در نشست ستاد عالی

وزیر ورزش و جوانان از پرداخت حقوق منظم به ورزشکارانی خبر داد که یا سهمیه المپیک گرفته‌اند و یا شانس بالایی برای المپیکی شدن دارند.

بررسی پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیک در نشست ستاد عالی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی های المپیک با ارائه گزارشی در خصوص بازی های جهانی 2019 ساحلی سن دیگو توسط پیمان فخری آغاز شد که بر این اساس تاکنون کسب 5 سهمیه در رشته های بسکتبال سه نفره و کاراته برای ایران قطعی شده است و بیش از 60 کشور دنیا نیز تاکنون موفق به کسب سهمیه این مسابقات شده اند.

در ادامه این جلسه غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیر اندازی با کمان به ارائه گزارشی از رویدادهای گذشته و پیش روی این فدراسیون پرداخت و گفت: پس از بازی های آسیایی جاکارتا مجید میررحیمی را که خود از قهرمانان اسبق تیر و کمان است جایگزین سرمربی خارجی کردیم که بسیار هم مثمرثمر بوده است. با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی که انجام شد تیم ریکرو دختران ایران برای اولین بار در جام جهانی چین به جمع 4 تیم پایانی رسید که بسیار امیدواریم با حفظ همین روند در مسابقات جهانی هلند که هشت تیم برتر سهمیه المپیک را می گیرند بتوانیم جواز ورود به مسابقات 2020 را کسب کنیم.

مجید میررحیمی سرمربی جوان تیم ملی نیز با اشاره به ارتقای 17 پله ای تیم ریکرو بانوان در جدول رده بندی جهانی گفت: اگرچه تیم بانوان ایران شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارند اما در بخش مردان هم ناامید نیستیم و تیم خوبی داریم که اگر در روز مسابقه خوب تیر بزنند آنها هم شانس مناسبی برای کسب سهمیه مسابقات المپیک توکیو خواهند داشت.

سلطانی فر در ادامه ضمن حمایت از استفاده از مربیان بادانش و جوان ایرانی در تمامی رشته های گفت: اینکه از ظرفیت یک مربی بادانش داخلی که سالها در این رشته خاک خورده و کسب تجربه کرده استفاده می کنیم بسیار خوب است. امیدوارم بیشتر از این ظرفیت ها استفاده شود و تیر اندازی با کمان با مربی ایرانی نتایج تاریخی بگیرد. خوشبین هستم تیم ریکرو بانوان در همین جام جهانی هلند که خردادماه که از 19 هرداد آغاز می شود سهمیه المپیک 2020 را کسب کند تا فرصت مناسبی برای آماده سازی تا شروع بازی ها داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: اولین دستور جلسه بعدی این ستاد بررسی دستورالعمل پرداخت حقوق منظم به ورزشکارانی است که سهمیه المپیک گرفته اند یا در کورس کسب سهمیه هستند و شانس بالایی دارند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول