اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جهانگیری: با افتتاح موزه ملی ورزش قهرمانان تا همیشه در ذهن مردم می‌مانند

معاون اول رئیس جمهور گفت: با افتتاح موزه ملی ورزش قهرمانان تا همیشه در ذهن مردم خواهند ماند.

جهانگیری: با افتتاح موزه ملی ورزش قهرمانان تا همیشه در ذهن مردم می‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری در پایان مراسم افتتاح موزه ملی ورزش در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درخصوص این موزه اظهار داشت: در شهرهای مختلف موزه‌هایی افتتاح شده که از آنها برای نگهداری اشیایی که نشان دهنده تاریخ و تمدن مردم ایران است استفاده می‌شود. بخشی که تاکنون جای آن خالی بود و باید کار ویژه‌ای برای آن صورت می‌گرفت بخش ورزش بود. ایران در سال‌های اخیر در سطح جهانی و المپیک و پارالمپیک توفیقاتی داشت که باید در تاریخ ماندگار می‌شد.

وی ادامه داد: این موزه باید برگردد به سال‌های گذشته و به ورزش‌هایی که ایرانی‌ها در آن تخصص داشتند بپردازد. همچنین باید رشته‌هایی که در آن نشانی از ایرانی‌ها هست را پیدا کرد و برای مردم به نمایش گذاشت. با افتتاح این موزه شرایط به گونه ای پیش خواهد رفت که هر کسی در هرجایی آثاری از ورزش ایران در تاریخ دارد را بیاورد تا همه آثار در یک جا جمع‌‌آوری شود و مردم فرصت کافی برای بازدید از آنها را داشته باشند.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با این کار قهرمانان ورزش تا همیشه در ذهن مردم خواهند ماند و افرادی که علاقمند به تاریخ هستند فرصتی خواهند داشت تا با دسترسی به این آثار از تاریخ ورزش ایران آگاهی پیدا کنند. 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول