اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

زارعیان: کار ما واقعا سخت است، اما به احترام شورای فنی قبول مسئولیت کردم

سرمربی جدید تیم ملی جودو گفت: به احترام شورای فنی این مسئولیت را قبول کردم و امیدوارم بتوانم با کمک دوستانم جواب اعتماد شورای فنی را بدهم.

زارعیان: کار ما واقعا سخت است، اما به احترام شورای فنی قبول مسئولیت کردم

مجید زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌‌ای برای تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات پیش رو دارید، گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از اعضای شورای فنی که بنده را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند. قطعا با توجه به اینکه ما در سال المپیکی قرار داریم، کار سختی را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم با کمک دوستان به جودوی ایران کمک کنیم. ما سه برنامه برای رسیدن به اهدافمان داریم؛ اول گرفتن سهمیه المپیک و کسب مدال است.

دوم؛ بتوانیم از بین نفرات حاضر در تیم ملی به تعداد نفرات المپیکی تیم ملی اضافه کنیم، البته به شرط این‌که از لحاظ اقتصادی در اعزام‌ها به مشکل نخوریم و با حمایت مسئولان ورزش بتوانیم قدم به قدم روبه جلو حرکت کنیم. نکته آخر هم بتوانیم تیم ملی را برای مسابقات آسیایی سال آینده آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم از رقابت‌های پیش رو سربلند بیرون بیاییم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: تمام این برنامه‌ها نیاز به حمایت رئیس فدراسیون، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک دارد. امیدوارم از لحاظ مالی جودوی ایران حمایت شود و با حمایت این بزرگان در رویدادهای مهم حضور پیدا کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی جودو در پاسخ به این سوال که گویا دستیاران خود را نیز معرفی کرده‌اید و آیا قرار است با همین تعداد مربی فعالیت در تیم ملی را آغاز کنید، گفت: خسرو دلیر، مسعود خسروی‌نژاد، زکریا مرادی، محسن زکریا و یک مربی کره‌ای قرار است دست به دست هم دهیم تا تیم ملی بزرگسالان را به سرمنزل مقصود برسانیم. امیدوارم بتوانیم با کمک این دوستان به اهدافمان برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی از چه زمانی آغاز خواهند شد،‌ عنوان کرد:‌ ان‌شاءالله طی یکی دو روز آینده ملی‌پوشان به اردوها دعوت می‌شوند. قرار است از شهرهای مختلف از هر استان ۲ نفر از بهترین‌ها به انتخابی درون اردویی دعوت شوند. بهترین‌ها در اردو حضور خواهند داشت. مسابقات آسیایی سال آینده برگزار می‌شود و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم با این نفراتی که در اختیار خواهیم داشت در مسابقات سال آینده سربلند بیرون بیاییم.

زارعیان در پایان صحبت‌های خود در واکنش به این سوال که پیش از این فدراسیون روی تعداد محدودی جودوکار در اعزام ها سرمایه گذاری می‌کرد و در واقع الان شما برای اینکه یک تیم خوب داشته باشید کار بسیار سختی را پیش رو دارید؟ گفت: کار ما واقعا سخت است، اما با تکیه بر تجربه‌ای که همه ما داریم، می‌توانیم برای موفقیت در این مسیر با هم تلاش کنیم. من به احترام شورای فنی این مسئولیت را قبول کردم و از همه آنها تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم با کمک دوستانم جواب اعتماد شورای فنی را بدهم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول