اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاشایی: تمام تلاش‌مان را کردیم اما کسی دلش برای پارس نمی‌سوزد

مربی پارس جنوبی گفت: ما تمام تلاش‌مان را در دیدار مقابل ذوب آهن کردیم اما کسی دلش برای پارس نمی‌سوزد.

پاشایی: تمام تلاش‌مان را کردیم اما کسی دلش برای پارس نمی‌سوزد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین پاشایی مربی پارس جنوبی  پس از شکست دو بر صفر خانگی مقابل ذوب آهن گفت: عذرخواهی می کنم از طرفدران پرشور پارس جنوبی اما شرافتا ما تمام تلاشمان را کردیم و تمام فکر و ذکرمان برای اعتلای تیم بود. اما کسی دلش برای تیم نمی سوزد. حیف است. شانس هم متاسفانه اطراف تیم ما نیست. نتیجه اش این است که روی دو اتفاق گل می خوریم.

مربی تیم پارس جنوبی جم درخصوص تعویض‌های این تیم گفت: درمورد تعویض‌ها باید بگویم شرایط تیمی را مهدی تارتار خیلی بهتر از هواداران می‌داند. شرایط روحی و روانی که حاکم بر تیم است مزید بر علت شد تا بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند بضاعت تیم ما همین است. تیم ذوب آهن بازیکنان زیادی دارد که تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند. ساختار باشگاه ذوب آهن فراتر از لیگ برتر است. با این حال ما بازی خوبی انجام دادیم و حداقل نتیجه تساوی عادلانه بود. 

در ادامه خبرنگاری از مربی پارس جم درمورد بازی این تیم مقابل پرسپولیس سوال کرد که مدیر رسانه‌ای این تیم در پاسخ به این سوال اعلام کرد: ما هفته آینده باید با تراکتورسازی بازی کنیم و بنابراین در مورد بازی با پرسپولیس صبحت نمی‌کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول