اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

قهرمان فصل در آبادان مشخص می‌شود؟ توپ در زمین نفت افتاد!

مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا در آبادان ادامه پیدا می‌کند و تیم‌های نفت و شهرداری گرگان بازی‌های سوم و چهارم این مرحله را برگزار خواهند کرد.

قهرمان فصل در آبادان مشخص می‌شود؟ توپ در زمین نفت افتاد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار سوم و چهارم تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان در فینال لیگ برتر بسکتبال فردا و به میزبانی نفت در آبادان برگزار می‌شود و احتمال اینکه قهرمان در پایان روز پنجشنبه برگزار شود، وجود دارد.

هر دو تیم در دو بازی اول که به میزبانی شهرداری برگزار شد، یک برد و یک باخت را تجربه کردند و حالا آبادانی‌ها دیدارهای سوم و چهارم را میزبانی خواهند کرد و این شانس را دارند که در خانه نخستین قهرمانی‌شان در لیگ برتر بسکتبال را جشن بگیرند.

برخلاف گرگانی‌ها که در سال‌های گذشته فینالیست نبوده‌‌اند، آبادانی‌ها دو بار فینال را تجربه کردند که در هر دو بار هم مغلوب پتروشیمی بندرامام شدند.

جدال شمالی‌ها و جنوبی‌های ایران حساسیت زیادی دارد و هر دو تیم به دنبال قهرمانی هستند و در حال حاضر نیز همه چیز برابر است. همین حساسیت بالا در بازی دوم فینال کاملا مشاهده شد و اعتراض‌های زیاد به داوری زیبایی‌های بسکتبال را از بین برد و تماشاگران و علاقمندان این رشته امیدوارند در آبادان شاهد بازی‌ جذاب‌تری در حد نام فینال باشند و هر تیمی که شایسته تر بود، به پیروزی و در نهایت عنوان قهرمانی برسد.

دیدارهای سوم و چهارم ساعت 16 چهارشنبه و پنجشنبه در سالن تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول