اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمسایی: تنه به تنه شدن با برترین های جهان باعث رشد و ارتقای فوتسال می‌شود

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت:‌ ماحصل فوتسال ایران یک استعداد نهفته است که در جوان‌ها وجود دارد.

شمسایی: تنه به تنه شدن با برترین های جهان باعث رشد و ارتقای فوتسال می‌شود

به گزارش خبرگزار فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص حضور تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت چهارجانبه روسیه گفت: قطعا مهمترین بخش موفقیت تیم بر می گردد به اردوهای تدارکاتی، بازیهای بین المللی و تمرینات مستمر. بازی با ابر قدرت های دنیا باعث می شود تیم ها قوی شوند و در نهایت ماحصل فوتسال را تشکیل  دهند. رقابت با تیم های اسپانیا، روسیه و پرتغال با توجه به رنکینگ و جایگاهی که دارند باعث می شود تا نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود. بازیکنان محک بخورند و جوان ترها تجربه کسب کنند. بدون شک برگزاری بازیهای تدارکاتی و حضور در تورنمنت‌های مختلف برای رسیدن به اهداف تیم که همانا موفقیت در آسیا و جهان است، کمک بسزایی می کند.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: به نظرم کسب نتیجه در این بازی‌ها اصلا اهمیت ندارد و مهم تجربه کسب کردن بازیکنان  است. بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها قرار می گیرند و اعتماد به نفس کسب می کنند. تنه به تنه شدن با برترین های جهان در فوتسال باعث رشد و ارتقا فوتسال در بانوان و حتی آقایان می شود.

پیشکسوت فوتسال در ادامه در خصوص تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران که هم اکنون در تورنمنت چین تایپه به مصاف تیم های اندونزی و چین تایپه رفته و بازی برابر ژاپن را پیش رو دارد ، افزود:  ماحصل فوتسال ایران یک استعداد نهفته است که در همین جوان ها وجود دارد. چیزی که درباره این تیم مهم است کسب تجربه و روند رو به رشد است. باید روز به روز تجربه کسب کنند و بهتر از قبل شوند.

وی ادامه داد: این تیم با حضور در تورنمنت های مختلف و همچین بازیهای تدارکاتی که پشت سر گذاشت در مسیر رشد قرار می گیرد و بدون شک آینده تیم ملی فوتسال ایران را تامین می کند و سکاندار فوتسال ایران خواهد بود.

وی در پایان در خصوص حضور این تیم در مرحله نهایی قهرمانی آسیا گفت: فقط باید به قهرمانی فکر کرد. این تیم پتانسیل خوبی دارد و امیدوار به موفیتش در میادین مختلف هستیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول