اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهرداری ورامین برای دومین بار قهرمان آسیا شد

تیم والیبال شهرداری ورامین دقایقی پیش توانست با پیروزی 3 بر 2 تیم ژاپنی پاناسونیک را شکست دهد و برای دومین بار قهرمان آسیا شود.

شهرداری ورامین برای دومین بار قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین ، از سری مسابقات قهرمانی والیبال جام باشگاه‌های آسیا که در کشور چین تایپه برگزار می‌شود، دو تیم شهرداری ورامین و پاناسونیک در مرحله نیمه‌نهایی برگزار شد.

پیش‌ازاین دیدار شاگردان رحمان محمدی با پنج پیروزی و یک شکست به فینال مسابقات راه‌یافتند.

شاگردان رحمان محمدی در ست اول مسابقه نتیجه را 25بر 20 به تیم ژاپنی واگذار کرد تا بازنده ست اول باشد، سرویس‌های قدرتی ژاپنی‌ها دلیل پیروزی در ست اول مسابقه بود.

ست دوم مسابقه در حالی شروع شد که تا نتیجه 6 بر 6 مساوی بودند اما شهرداری ورامین زودتر به‌وقت استراحت اول رسید ولی در ادامه بازی این ژاپنی‌ها بودند که بازی را به دست گرفتند و با بازی سرعتی و سرویس‌های سنگین نتیجه را 16 بر 12 به نفع ژاپن ادامه دادند که درنهایت تیم پاناسونیک ژاپن بود که توانست ست دوم را با نتیجه 25بر 16به نفع خود به پایان برساند.

ست سوم مسابقه در شرایطی آغاز شد که نتیجه مسابقه دو بر صفر به نفع ژاپنی‌ها بود، در ست سوم امتیازات پایای پای و نزدیک به هم دنبال می‌شد و هر دو تیم قدم‌به‌قدم روبه‌جلو حرکت می‌کردند که تیم شهرداری ورامین در امتیاز 22 از حریف خود پیش افتاد و در امتیاز 24 ، رحمان محمدی وقت استراحت را گرفت و درنهایت نتیجه بازی 25 بر 22 به نفع شهرداری ورامین شود.

ست چهارم مسابقه باروحیه بالای ورامینی‌ها آغاز شد و شهردار ورامین زودتر به‌وقت استراحت قانونی رسید و توانست از امتیاز 7 از ژاپنی‌ها فاصله بگیرد و نتیجه بازی را 10 بر 7 به نفع خود کند، در ادامه با سرویس‌های خوب فیاضی و دفاع پزشکی توانست با امتیاز 16بر 11 به‌وقت استراحت دوم برسد.

این روند ادامه داشت و بازیکنان تیم شهرداری ورامین به خودباوری رسیده بودند و توانستند با بازی خوب و زیبا بازی با نتیجه 25 بر 20به نفع خود به پایان برسانند تا بازی به ست پنجم بکشد.

ست پنجم مسابقه با حضور بازیکنان اصلی ژاپنی‌ها آغاز شد و تیم پاناسونیک توانست در ست پنجم به‌وقت استراحت اول برسد و نتیجه بازی 8 بر 6 شود، بازی به همین روال ادامه داشت تا نتیجه 10بر 8 به نفع ژاپنی‌ها شد، بازی بسیار سخت برای هر دو تیم ادامه داشت و نتیجه بازی 12بر 12 ادامه داشت تا درنهایت شهرداری ورامین با نتیجه 15 بر 13 تیم پاناسونیک مغلوب کرد و توانست برای دومین بار قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به دست بیاورد.

انتهای پیام/67037/پ/ی30/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول