اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

برگزاری جام گلف دیپلمات‌ها درتهران

رئیس فدراسیون گلف با بیان اینکه جام گلف دیپلمات‌ها جمعه در مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌شود گفت: درصدد هستیم تا دوره‌های آموزشی گلف را برای دیپلمات‌های خارجی مقیم ایران و دیپلمات‌های کشورمان در دیگر کشورها برگزار کنیم.

برگزاری جام گلف دیپلمات‌ها درتهران

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: مسابقه جام گلف دیپلمات‌ها با حضور سفرا و دیپلمات‌های سفارتخانه‌های خارجی روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه در مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این مسابقه یادواره قهرمان فقید شهباز حسین‌پور است، افزود: جمعه شب نیز در مراسم اختتامیه، در برج میلاد برگزار می‌شود و در مراسم اختتامیه این جام با پیوست مسئولیت اجتماعی برنامه‌ای را برای حمایت از سیل‌زدگان خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون گلف اظهار داشت: برنامه‌ای که ما برای سال آینده داریم این است که ما بتوانیم هر ساله جام گلف دیپلمات‌ها را برگزار کنیم و دیگر اینکه برنامه آموزشی گلف برای دیپلمات‌های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران و همچنین دیپلمات‌های کشورمان که به سایر کشورها اعزام می‌شوند خواهیم داشت. 

عزیزی خاطرنشان کرد: در سایر کشورها باشگاه گلف دیپلماتیکی وجود دارد که دیپلمات‌ها با دیپلماسی گلف افزایش سطح روابطشان و افزایش مذاکراتشان را در فضای ورزشی و صمیمانه دنبال می‌کنند. 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول