اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

علیاری: انتظارات مردم از کشتی به جا است/ به آمادگی مطلوبی رسیده‌ام

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: انتظارات مردم از کشتی به حق و به جا است.

علیاری: انتظارات مردم از کشتی به جا است/ به آمادگی مطلوبی رسیده‌ام

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را در اردوها پشت سر گذاشته‌ایم و از شرایط بدنی و روحی مطلوبی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم تا روز مسابقه نیز به مرز آمادگی مطلوب برسم. فکر می‌کنم نسبت به گذشته و بعد از آسیب دیدگی که سال گذشته گریبانگیرم شد به آمادگی مطلوبی رسیده‌ام و امیدوارم در بهترین شرایط عازم مسابقات شوم و بتوانم پرچم ایران را به اهتزاز در آورم و دل مردم را شاد کند.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تصریح کرد: انتظارات مردم به حق و به جا است و امیدوارم خانواده کشتی و مسئولان ورزش نیز توجه بیشتری به این رشته داشته باشند تا بتوانیم با این حمایت‌ها افتخارات بیشتری برای شادی دل مردم کسب کنیم.

علیاری در خصوص انتخابات فدراسیون کشتی گفت: بهتر است هر چه زودتر انتخابات برگزار شود تا با تعیین رئیس فدراسیون این بلاتکلیفی برطرف شود و برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن به اجرا در آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول