اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

برای حضور در المپیک 2020 صورت گرفت؛

حمایت مالی جنبش المپیک به برخی از ورزشکاران انگلیسی

اتحادیه المپیک انگلیس با همکاری جنبش المپیک به تعدادی از ورزشکارانش ماهیانه کمک مالی خواهد داشت.

حمایت مالی جنبش المپیک به برخی از ورزشکاران انگلیسی

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه المپیک انگلیس با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و همبستگی المپیک ماهیانه به تعدادی از ورزشکاران برای آمادگی در المپیک توکیو، 400 دلار پرداخت می‌کند.

برنامه همبستگی المپیک برای کمک به ورزشکاران مشخص شده و اتحادیه المپیک انگلیس نیز اسامی 9 ورزشکار را برای کمک مالی تا آگوست 2020 اعلام کرده است.

این 9 ورزشکار شامل جیمز اندرو دیویس شمشیرباز انگلیسی، پاول درینخال ورزشکار تنیس روی میز و بریونی پیتمان کماندار شرکت کننده در بازی‌های المپیک جوانان در سال 2014 است.

مارک انگلند سرپرست کاروان انگلیس در بازی‌های المپیک 2020 در این باره گفت: نقش اولیه اتحادیه المپیک انگلیس این است که تیم را به المپیک ببرد و تمرکز ما نیز روی المپیک 2020 است.

وی افزود: همبستگی المپیک نقش بسیار مهمی را در اجازه دادن به ما برای کمک به ورزشکاران دارد. به عنوان یک عضو، اتحادیه المپیک انگلیس برای پشتیبانی از سازمان‌های حاکم بر المپیک بریتانیا حیاتی است تا بتواند کمک‌های مهمی را به ورزشکاران خود ارائه دهد تا بتوانند رویاهای المپیک خود را تحقق بخشند.

سرپرست کاروان انگلیس در المپیک 2020 خاطرنشان کرد: جنبش المپیک IOC ماهیانه کمک‌هزینه‌هایی را خواهد داشت که می‌تواند به ورزشکاران کمک کند.

کریل تیچاچت وزنه‌بردار پناهنده ماهیانه 1500 دلار دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول