اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

در آستانه جام جهانی بسکتبال

تیم ملی در چه تورنمنت‌هایی شرکت می‌کند؟

تیم ملی بسکتبال قرار است پیش از حضور در جام جهانی در چند تورنمنت‌ در کشورهای مختلف شرکت کند.

تیم ملی در چه تورنمنت‌هایی شرکت می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان که یکی از 32 تیم راه یافته به جام جهانی 2019 چین است باید خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کند.

حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی اصلی‌ترین برنامه تیم ملی در آستانه جام جهانی است و برهمین اساس کادرفنی و مسئولان فدراسیون در حال بررسی دعوت نامه‌های چند کشور است.

 5 کشور روسیه، پرتغال، یونان، چین و اردن قرار است تورنمنت‌هایی را برگزار کنند و به همین دلیل از تیم ملی کشورمان هم دعوت کرده‌اند.

مسعود قاسمی، مدیر تیم‌های ملی با اعلام این خبر گفت: دعوت نامه این 5 کشور در حال حاضر در اختیارمان است و باید در جلسه روز چهارشنبه سازمان تیم‌های ملی آنها را بررسی کنیم. نکته مهم این است که باید ببینیم چه تیم‌هایی حضور پیدا می‌کنند و پس از آن تصمیم به شرکت بگیریم.

وی ادامه داد: یکی دو دعوت نامه هم داشتیم که به دلیل همزمانی با این تورنمنت‌ها فعلا نگاهی به آنها نداریم.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در مورد اینکه آیا در داخل کشور هم تورنمنتی برگزار می‌شود یا خیر، گفت: این موضوع جزو برنامه‌هایمان است و در جلسه آتی در این خصوص تصمیم گیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: پس از پایان لیگ و با توجه به فرصتی وجود دارد، ملی پوشان استراحت یک ماهه‌ای خواهند داشت و پس از آن اردو را آغاز می‌کنیم.

قاسمی با اشاره به مسابقات ویلیام جونز هم عنوان کرد: این رقابت‌ها اواخر تیرماه برگزار می‌شود و به احتمال زیاد تیم آبی یا همان (ب) حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول