اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد

پرداخت مطالبات کادرفنی و بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر / به صعود به لیگ برتر امیدواریم

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در راستای انگیزه بیشتر بازیکنان و کادر فنی مقررشده بخشی از مطالبات آن‌ها در روزهای آینده پرداخت شود تا تیم در سه بازی باقی‌مانده نتیجه مناسب را بگیرند.

پرداخت مطالبات کادرفنی و بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر / به صعود به لیگ برتر امیدواریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوذر دهدار پیش از ظهر امروز در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر از تمرین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: شاهین شهرداری بوشهر یکی از تیم‌های خوب لیگ آزادگان در این فصل بوده که نتایج مطلوبی کسب کرده و هم‌اکنون در رتبه دوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: همه هواداران و مردم استان بوشهر امیدوارند تا در این فصل شاهین به لیگ برتر برود و استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر دو نماینده پارس جنوبی و شاهین شهرداری داشته باشد و شاهینی‌ها برای صعود به لیگ برتر سه دیدار فینال‌گونه را در پیش دارند که هم‌استانی‌ها باید از این تیم حمایت خوبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری بوشهر در قبال باشگاه و بازیکنان متعهد به انجام تعهدات خود است و تاکنون نیز نسبت به سایر تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک پرداختی مناسب‌تری داشته است. با این وجود باید به تعهدات‌مان عمل کنیم تا کادر فنی و بازیکنان در این زمینه دغدغه‌ای نداشته و با خیالی آسوده برابر حریفان صف‌آرایی کنند و در راستای انگیزه بیشتر بازیکنان و کادر فنی مقررشده بخشی از مطالبات آن‌ها در روزهای آینده پرداخت شود تا تیم در سه بازی باقی‌مانده نتیجه مناسب را بگیرند.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول