اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بحران شبکه‌های ارتباطی در مازندران ادامه دارد

اختلال گسترده تلفن همراه در روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری

مردم محروم منطقه دودانگه و چهاردانگه ساری پس از بارندگی‌های سیل‌آسا روزهای پایانی سال 97 تاکنون هنوز از داشتن اینترنت محروم هستند و در شبکه تلفن همراه با قطعی و اختلال گسترده مواجه هستند.

اختلال گسترده تلفن همراه در روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از گذشت 6 روز از وقوع سیل در استان مازندران اختلالات تلفن همراه همچنان در روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری وجود دارد.

مردم محروم منطقه دودانگه و چهاردانگه ساری پس از بارندگی‌های سیل‌آسا روزهای پایانی سال 97 تاکنون هنوز از داشتن اینترنت محروم هستند.

به گفته منابع محلی قطعی و اختلالات تلفن همراه به‌صورت گسترده در روستاهای بخش چهاردانگه و دودانگه ساری وجود دارد که این مسئله موجب گلایه اهالی روستاهای دودانگه، چهاردانگه و شهرهای کیاسر و فریم شده است.

تلفن ثابت روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری از روز گذشته وصل شده است اما قطعی و اختلالات گسترده کمامان در تلفن همراه مشترکین وجود دارد.

بسیاری از مسافران نوروزی در روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری حضور دارند که به‌علت قطعی گسترده تلفن همراه از خانواده‌های خود اطلاعی ندارند و اگر حادثه‌ای در محورهای دودانگه و چهاردانگه صورت گیرد امکان برقراری تماس با نیروهای امدادی، پلیس، هلال احمر و اورژانس وجود ندارد.

انتهای پیام/86031/غ/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول