اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تورهای ارزان شیراز در نوروز 98

نوروز در شیراز، نه مثل هر شهرِ دیگری، که با عطر شکوفه‌های بهارنارنج و خنکای نهرهای کوچک و بزرگِ گوشه‌گوشۀ شهر و نوای اشعار حافظ و سعدی از راه می‌رسد.

تورهای ارزان شیراز در نوروز 98

نوروز در شیراز، نه مثل هر شهرِ دیگری، که با عطر شکوفه‌های بهارنارنج و خنکای نهرهای کوچک و بزرگِ گوشه‌گوشۀ شهر و نوای اشعار حافظ و سعدی از راه می‌رسد. سفر نوروزی به شیراز شاید یکی از خاطره‌انگیز ترین سفرهای نوروزی شما شود؛ به شرطی که بدانید چطور آن را بگردید و از کدام جاهای دیدنی شیراز بازدید کنید. این پهنۀ سراسر شعر و ادب، به وقت بهار، رختِ نو و خوش‌رایحه‌ای بر تن می‌کند و شور و هیجانِ سال نو را می‌توان در گوشه‌گوشه‌اش به تماشا نشست. اگر فرصتی برای تجربۀ تور ارزان شیراز در نوروز 98 گیرتان آمد، دودستی آن را بچسبید و لحظه تحویل سال در شیراز باشید تا با اصالت و ظرافت‌های این جشن باستانی در این شهر آشنا شوید. آژانس هواپیمایی مانلی پرواز هم تور شیراز را برای شناساندن این شهر دیدنی به گردشگران داخلی و خارجی ترتیب داده است.

با تور لحظه آخری شیراز، می‌توانید با پرداخت هزینه‌های پایین، در دورۀ اوج سفر، تور شیراز ارزان را تجربه کنید. نگرانِ این مسئله هم نباشید که در این تورها نمی‌توانید در هتل های 5 ستاره شیراز یا هتل های 4 ستاره شیراز اقامت کنید، چرا که مهم، حال و هوایِ خودِ شهر در این دوران است، نه محل اقامت! هرچند، هتل‌های 3 ستاره شیراز هم امکانات خوبی ارائه می‌دهد و می‌توانند مسافران تور ارزان شیراز را راضی نگه دارند؛ به علاوه، با توجه به اینکه قیمت تورهای نوروزی شیراز از 1.200.000 هزار شروع می‌شو‌ند، این سفر واقعا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

یکی از تجربه‌های منحصربه‌فرد و خاصی که تنها می‌توان در نوروزهای شیراز تجربه کرد، دیدن سفره‌های هفت میم در کنار سفره‌های هفت سین است. هر ایرانی با سفرۀ هفت سین آشنایی دارد؛ اما کمتر کسی هست که حتی نام سفرۀ هفت میم به گوشش خورده باشد. این سفرۀ هفت میم، خوراکی‌هایی از قبیل مدنی (لیمو شیرین)، ماهی، میگو، مرغ، ماست، مویز و مسقطی را شامل می‌شود که البته هر کدام نمادی برای آرزوهای خوب در سال جدید هستند.

بازارگردی در شیراز هم از جمله فعالیت‌های به‌یادمانی شما در طول یک تور نوروزی شیراز خواهد بود. فصل تازه که نفسش را به شهر می‌دمد، علاوه بر طبیعت و مردم، حال و هوای مغازه‌ها و مراکز خرید شیراز را نیز تازه می‌کند و رونق و شورِ خاصی به آنها می‌بخشد که از روزهای پایانی سال شروع می‌شوند و تا اواخر تعطیلات فروردین ادامه خواهد داشت. سر زدن به بازارهای سنتی شیراز نیز در این بحبوبه شور و هیجان می‌تواند لحظاتی وصف‌ناپذیر را برایتان فراهم آورد.

بی‌شک بازدید از جاذبه های گردشگری شیراز هم جزو برنامه‌های شما در سفر نوروز 98 به شیراز خواهد بود. این دیارِ تاریخی که فرازونشیب‌های فراوانی را در اعصار مختلف از سر گذرانده است، از بناهای تاریخی چیزی کم ندارد و از مسجدِ رنگارنگ و دیدنی نصیرالملک گرفته، تا ارگ کریم‌خان و حمام وکیل و مقبرۀ کوروش کبیر؛ در کنار آرامگاه شیرین‌سخنانی همچون سعدی و حافظ، در موسم بهار دیدنی‌تر و سرزنده‌تر از هر فصل دیگر از سال خواهد بود.

 

مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی‌تردید را برایتان آرزومند است. سفرتان سبز!

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول