اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 1398

به شروع سال نوی خورشیدی چیزی باقی نمانده و تعطیلات نوروز، تب و تاب سفر را میان ایرانیان داغ کرده است؛ اما از بین شهرهای زیبای ایران چه جایی بهترین مقصد سفر برای نوروز است؟

 بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 1398

اکنون افراد زیادی با این سوال مواجه هستند که تور مشهد را باید خرید یا به کاشان و شیراز و کیش سفر کرد؟ در ادامه این مطلب پرفروش‌ترین تورهای مسافرتی داخلی ایران معرفی می‌شود. همچنین درباره‌ی پرطرفدارترین مقاصد سفر در ایران در تعطیلات نوروز مختصری توضیحات ارائه می‌شود.

حال و هوای مشهد در نوروز چگونه است؟

شهری که همواره در صدر مقاصد سفر نوروزی ایرانیان قرار دارد، مشهد است. یکی از دلایلی که در رابطه با این موضوع تاثیر زیادی داشته، آب و هوای شهر مشهد در نوروز است زیرا هوای این دیار در نوروز بسیار عالی خواهد بود و مردم میهمان نواز مشهد نیز منتظر پذیرایی از گردشگران به بهترین وجه ممکن هستند.

از سوی دیگر باید گفت که زیارت آرامگاه امام رضا (ع) زمان خاصی ندارد و او همیشه در دل ایرانیان جای داشته و خواهد داشت و نوروز تنها بهانه‌ای برای سفر به مشهد ایجاد می‌کند. توصیه می‌شود مسافرانی که اگر هنوز مقصد سفری برای نوروز پیدا نکرده‌اند، به وبسایت فاینداتور مراجعه کرده و انواع تور مشهد با قیمت‌های مختلف را مشاهده کنند و سپس برای انتخاب بهترین تورهای داخلی و همچنین مشهد، اقدام کنند.

آیا کیش برای نوروز مقصد مناسبی است؟

یکی دیگر از مکان‌هایی که برای سفرهای نوروزی سال 1398 پیشنهاد می‌‌شود کیش است، پیش از فرارسیدن تعطیلات نوروز تور کیش با انواع قیمت و امکانات گوناگون به علاقه‌مندان ارائه داده می‌شود. با کمی دقت می‌توان بهترین تورهای نوروزی به مقصد کیش یا قشم را خریداری کرد اما با وجود این که اغلب معتقد هستند تورهای کیش در ایام نوروز قیمت بالایی دارند؛ باید گفته شود که بهترین زمان سفر به کیش نوروز است زیرا هتل‌ها پیشنهادات ویژه‌ای به مسافران می‌دهند و آب و هوای کیش نیز برای سفر بسیار مناسب است و می‌توان از تمامی تفریحات آبی موجود در این جزیره استفاده کرد.

احتمالا همه صحبت‌هایی در رابطه با قرعه کشی‌های بزرگی که در مراکز خرید کیش برگزار می‌شود، شنیده‌اند.در تعطیلات نوروز نیز جشنواره‌های باشکوهی در کیش برگزار می‌شود که قرعه‌کشی و اهدای جوایز نیز بخشی از این فستیوال‌ها به شمار می‌آیند.

آیا نوروز 1398 به شهرهای شمالی ایران سفر کنیم؟

حتما می‌دانید که سفر به شهرهای شمالی ایران و استان‌هایی مانند مازندران بخشی از برنامه‌های سفر شهروندان تهرانی در ایام تعطیلات است. بی شک سفر به شمال ایران در بین ساکنان سایر شهرها نیز طرفداران زیادی دارد. سفر به شهرهای شمالی به افرادی توصیه می‌شود که مشکلی با شلوغی شهر ندارند و ترافیک جاده‌ها در نوروز آنها را آزار نمی‌دهد.

جذابیت‌های شهرهای شمالی سرزمین بر کسی پوشیده نیست، طبیعت ناب، جنگل‌های انبوه و مردمی مهربان تنها گوشه‌ای از نکات مثبت این بخش از ایران هستند. اگر تا به حال به استان‌هایی چون مازندران، گیلان و... سفر نکردید نوروز پیش‌رو می‌تواند فرصت مناسبی باشد اما باید در نظر داشت که افراد بسیاری در این زمان راهی این مقصد محبوب می‌شوند.

وضعیت اصفهان در نوروز چگونه است؟

اصفهان همیشه به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر در ایران شناخته می‌شود و این موضوع تنها به گردشگران ایرانی نیز مختص نمی‌شود بلکه توریست‌های خارجی نیز اغلب علاقه‌مند هستند که از این شهر زیبا دیدن کنند.

افرادی که تا به امروز فرصت نداشتند که از تمامی جاذبه‌ها دیدنی و مشهور اصفهان بازدید کنند، نوروز 1398 فرصتی عالی برای سفر به این دیار است. در نوروز هنوز هوای اصفهان گرم نشده و از این نظر وضعیت مطبوعی دارد. همچنین تعطیلات سبب می‌شود تا اقامتگاه‌ها و فروشگاه‌های ارائه دهنده‌ی سوغات، خدمات و کالاهایی متنوع را برای گردشگران تدارک ببینند و رنگی خاص به سفر ببخشند و خاطراتی به یادماندنی به ارمغان بیاورند.

بهترین شهر ایران برای سفر در نوروز کجاست؟

حقیقت این است که تمامی شهرهای ایران زیبا هستند و هر یک سلایق خاصی را پوشش می‌دهند. اگر انتخاب مقصد سفر مناسب دشوار است و یا اطلاعات زیادی در رابطه با شهرهای ایران و دیدنی‌های موجود در آنها ندارید، می‌توان به وب‌سایت فاینداتور مراجعه کرد زیرا این وب‌سایت به عنوان بانک اطلاعاتی تورهای مسافرتی، تورهای نوروزی داخلی گوناگونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و این امکان را دارد که تورهای مختلف را با قیمت‌های متعدد در آن مشاهده کنند و یا به مطالعه‌ی مقالات در رابطه با شهرهای ایران و سایر کشورها بپردازند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فاینداتور به آدرس www.findatour.coمراجعه کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول