اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

همه چیز درباره نمایشگاه خودرو ژنو 2019

نمایشگاه خودرو ژنو یکی از معتبرترین، بزرگ‌ترین و البته جذاب‌ترین رویدادهای خودرویی جهان است که هر ساله در ماه مارس برگزار می‌شود.

 همه چیز درباره نمایشگاه خودرو ژنو 2019

نمایشگاه خودرو ژنو یکی از معتبرترین، بزرگ ترین و البته جذاب‌ترین رویدادهای خودرویی جهان است که هر ساله در ماه مارس برگزار می‌شود. این نمایشگاه فعالیت خود را از سال 1905 میلادی آغاز کرد در شهر ژنو اولین دوره نمایشگاهی خودرو را برگزار کرد. در مورد اهمیت نمایشگاه خودرو ژنو باید گفت که تقریبا تمامی برندهای خودروسازی معتبر از سراسر دنیا، جدیدترین دستاوردهای خود را در این موتور شو به معرض دید عموم در می‌آورند. به علاوه اینکه کانسپت‌ها و ابرخودروهای جدید هیجان‌انگیزی هم پا به آن می‌گذارند.

پوشش کامل اخبار و ویدئوهای اختصاصی ماشین3 از نمایشگاه خودزو ژنو 2019

ماشین 3 مطابق معمول سال‌های گذشته در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 حضور پیدا کرده و پوشش کاملی از اخبار به همراه ویدئوهای اختصاصی از آن ارائه می‌کند که در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت ماشین سه به آدرس www.mashin3.com می‌توان چک کرد.

نمایشگاه خودرو ژنو 2019

امسال هم نمایشگاه خودرو ژنو با اتفاقات فراوان در حال برگزاری است و مشهورترین برندهای خودروسازی جهان در آن حضور پیدا کرده‌اند. همانند گذشته با خودروهای بی‌نظیری روبه‌رو شدیم که نشان‌دهنده اهمیت بالای این رویداد است.

معرفی گران‌ترین خودرو جهان؛ بوگاتی La Voiture Noire

کمپانی بوگاتی یک محصول منحصربه‎‌فرد را در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 معرفی کرد که La Voiture Noire (به معنای خودرو مشکی) نام دارد. تنها یک نسخه از این خودرو ساخته شده و با قیمت 12.5 میلیون دلار (18.7 میلیون دلار پس از اعمال مالیات) به فردی نامعلوم فروخته شده است.

پینین فارینا باتیستا؛ قدرتمندترین خودرو الکتریکی جهان

پینین فارینا یک ابرخودرو الکتریکی را به نمایشگاه خودرو موتور شو ژنو 2019 آورده که از قوای محرکه تمام الکتریکی بهره می‌برد. این خودرو با استفاده از 4 موتور الکتریکی می‌تواند 1900 اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد. باتیستا نه تنها در بین قدرتمندترین خودروهای الکتریکی جهان قرار می‌گیرد، بلکه یکی از قدرتمندترین خودروهای جهان هم به شمار می‌رود.

غرفه جذاب و متنوع رنو در نمایشگاه خودرو ژنو

کمپانی رنو برای نمایشگاه خودرو ژنو 2019 تمرکز خود را بر روی نسل جدید هاچبک کلیو گذاشته که در توانست توجهات زیادی را هم به خود جلب کند. البته یک ویژگی خاص هم در غرفه رنو به چشم می‌خورد و آن هم وجود شبیه‌سازهای فرمول 1 است که تجربه‌ای نزدیک به سوار شدن بر یک خودرو فرمول 1 را ارائه می‌کند.

غرفه پژو؛ بازگشت شیر پیر به اوج

کمپانی پژو چندی قبل نسل جدید 508 و نیز هاچبک 208 را معرفی نمود و توجه زیادی را در ژنو 2019 به این دو خودرو معطوف کرده است. در سوی دیگر غرفه فرانسوی‌ها شاسی بلند 3008 به چشم می‌خورد اما نکته جالب، عدم حضور کراس اوور 2008 است که این اتفاق احتمالا به دلیل کار بر روی نسل جدید آن رخ داده است.

Piech Mark Zero، سوپر اسپرت الکتریکی با تکنولوژی بی‌نظیر

Piech Mark Zero یک سوپر اسپرت کاملا الکتریکی ساخت کمپانی سوئیسی Piech است که به 3 موتور الکتریکی مجهز شده و هرکدام از آنها می‌توانند 201 اسب بخار قدرت تولید کنند. نکته مهم در مورد این کانسپت، مدت زمان بسیار کم برای شارژ باتری است به طوری که با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع آن، باتری با کمتر از 5 دقیقه شارژ، به میزان 80 درصد شارژ شده و خودرو را برای طی مسافت 400 کیلومتری آماده می‌کند.

و اما ب ام و در نمایشگاه خودرو (موتور شو ) ژنو

سری 8 و X7 جدیدترین محصولات کمپانی ب ام و هستند که با حضور در غرفه این برند، توجه مراجعان را کاملا به خود جلب کره‌اند. سری 8 پرچمدار خودروهای سدان و کوپه اسپرت و X7 پرچمدار شاسی بلندهای کمپانی ب ام و هستند.

مرسدس بنز همچنان آینده‌نگر

مرسدس بنز یکی از خلاق‌ترین کمپانی‌های خودروسازی در جهان است که تمرکز خود را در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 بر روی خودروهای الکتریکی معطوف کرده بود. جذاب‌ترین محصول حاضر در غرفه بنز، کانسپت EQV است که بیشتر مخاطبان به سمت آن تمایل پیدا کرده‌اند.

نمایشگاه خودرو ژنو هم‌اکنون در حال برگزاری است و می‌توان اخبار و ویدئوهای مربوط به آن را از وب‌سایت ماشین سه دنبال کرد.

در وب سایت ماشین سه به آدرس www.mashin3.com می‌توان از آخرین اخبار خودرو ، قیمت خودرو ، اطلاع از ثبت نام ایران خودرو یا سایپا، فروش لوازم خوردو و مقایسه و تست درایو خودروها مطلع شد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول