اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رئیس اتحادیه مرغداران سمنان:

مرغداران دخالتی در گرانی مرغ ندارند

رئیس اتحادیه مرغداران استان سمنان با بیان اینکه مرغداران دخالتی در گرانی مرغ ندارند، گفت: مرغدار نیز خوراک دامی را گران می‌خرد و قیمت جوجه هم بالا رفته است.

مرغداران دخالتی در گرانی مرغ ندارند

حسین پیوندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره وضع بازار مرغ، اظهار کرد: بازار مرغ با موج افزایش قیمت و گرانی مواجه شده است.

رئیس اتحادیه مرغداران استان سمنان با تأکید بر اینکه مرغ زنده از درب مرغداری با قیمت 10 هزار و 500 تومان فروخته شد، تصریح کرد: این قیمت موجب رضایت مرغداران شده؛ اما موردقبول ما نیست، چون گران است.

پیوندی با اشاره به اینکه مرغدار در گرانی بازار مرغ دخالتی ندارد، اضافه کرد: زیرا مرغدار خوراک دامی را گران می‌خرد و قیمت جوجه هم بالا رفته است.

وی با بیان اینکه محرک گرانی مرغ قیمت بالای گوشت قرمز است، تصریح کرد: از طرفی هم مرغ در بازار کم است و همه این عوامل دست به دست هم داده و گرانی در بازار مرغ را رقم زده است.

رئیس اتحادیه مرغداران استان سمنان با تأکید بر اینکه مشکلی بابت جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: مرغداران ما در این زمینه مسیر عادی گذشته را طی می‌کنند.

انتهای پیام/75035/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول