اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار خبر داد

راه اندازی بسیج سلامت نوروزی در شهریار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار از فعال شدن کمیته های بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و راه اندازی بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد.

راه اندازی بسیج سلامت نوروزی در شهریار

محمدهادی ناصح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: این کمیته ها با هدف توسعه خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی در ایام نوروز فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه وظایف هر یک از این کمیته ها به صورت مشخص تعیین شده است، افزود: این کمیته ها برای خدمات رسانی به مردم و توسعه امکانات در ایام نوروز فعال شده اند تا مردم و به ویژه مسافران بتوانند لحظات خوبی را در این شهرستان داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار تأکید کرد: دراین راستا کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان شهریار با تمامی ادارات خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، هلال احمر، ورزش و جوانان، دامپزشکی، میراث فرهنگی، آتش نشانی و شهرداری ها هماهنگی های لازم را انجام داده است.

ناصح با اشاره به راه اندازی بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان نیز ادامه داد: در این راستا اکیپ هایی با حضور کارشناس مسئول واحد بهداشت نیز تشکیل شده است و نظارت های دقیقی را بر فعالیت رستورانها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ... دارند.

وی گفت: البته این نظارتها در تمامی ایام سال است اما با توجه به استفاده بیشتر مردم از رستوران ها در ایام پایانی سال و به ویژه ایام نوروز این نظارتها از سوی کارشناسان بهداشت محیط تشدید می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در ادامه سخنان خود از فعال شدن پایگاه‌های سلامت نوروزی در ایام نوروز خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تعدادی پایگاههای سلامت نوروزی نیز در این شهرستان با هدف توسعه خدمات درمانی به مردم فعال می شود.

ناصح همچنین به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و بیان داشت: دراین راستا نیز هماهنگی ها و اقدامات لازم برای ارائه خدمات به مردم دراین شب فراهم شده است و خدمات پیش بیمارستانی و اورژانسی نیز تعیین در نظر گرفته شده است و آمادگی های لازم برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان احتمالی در چهارشنبه آخر سال وجود دارد.

انتهای پیام/ن/م/الف20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول