اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کوزمین: متوجه تغییرات در تیم ملی فوتسال ایران شدم

بابایی: دوست داریم توسلی و شیربیگی به تیم ملی ملحق شوند

مربیان تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه درباره دیدار دوستانه امروز صحبت‌هایی را مطرح کردند.

بابایی: دوست داریم توسلی و شیربیگی به تیم ملی ملحق شوند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، زیور بابایی مربی تیم فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی مقابل روسیه در دیداری دوستانه گفت: جانانه جنگیدیم. امیدوارم در بازی فردا پیروز شویم. در این دیدار به دلیل مشکلات برخی ملی پوشان از بازیکنان جوان‌تر استفاده کردیم اما موفق شدیم نتیجه خوبی کسب کنیم. فوتسال ما باید به سمت جوانگرایی برود و امیدوارم در اردوهای دیگر جوانان با قرارگیری در کنار باتجربه‌ها تجربیات خوبی کسب کنند.

بابایی در پاسخ به این سوال که غیبت بازیکنانی مانند فرزانه توسلی و سارا شیربیگی به دلیل اختلافات به وجود آمده ادامه خواهد داشت یا خیر؟ گفت: این‌طور نیست. این بازیکنان مشکلاتی داشتند که امیدوارم پس از حل این مشکلات به تیم ملی ملحق شوند. ما به آنها نیاز داریم امیدوارم هر کجا هستند موفق شوند. دوست داریم هر چه زودتر به تیم ملی ملحق شوند.

* کوزمین: نفرات قدیمی ایران خیلی کمتر در این مسابقه استفاده شدند

کوزمین سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه پس از شکست مقابل ایران گفت: صحبت کردن در چنین شرایطی سخت است. حداقل انتظار چنین بازی ای از بازیکنانمان نداشتم مخصوصاً در دو صحنه از گلی که خوردیم. موقعیت‌های زیادی به وجود آمد اما فکر چنین ضربات ایستگاهی را نمی‌کردیم.

وی تأکید کرد: تیم ما تیم جوانی است. مطمئناً این تیم برای مسابقات آینده آماده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که منظور از تیم جوان یعنی چه و اینکه مگر این تیم در جام ملت‌های اروپا حضور نداشته است؟ اظهار داشت: فقط ۵ نفر از بازیکنان در مسابقات جام ملت‌ها حضور داشتند و سایر بازیکنان جدید هستند.

کوزمین در پاسخ به این سوال که تیم ایران نیز تغییرات بسیاری داشته و تقریباً ترکیب ایران نیز جدید بود، تصریح کرد: متوجه این تغییر شده ام. نفرات قدیمی ایران خیلی کمتر در این مسابقه استفاده شدند.

وی درباره بازی تیم ایران گفت: بیشتر توجه خود را بر روی بازیکنان خودم گذاشتم اما زمانی که بازیکنان تیم ایران را دیدم متوجه شدم که این بازیکنان بسیار خوب هستند و مشخص است که روی آنها بسیار کار شده است.

کوزمین درباره آغاز تمرینات بلافاصله پس از دیدار مقابل ایران گفت: در اغلب موارد این کار را می کنم و بازیکنان تمرینات خود را پس از بازی انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول