اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

در جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه صورت گرفت

اکران فیلم کوتاه «دعوای بزرگ» به کارگردانی محمود شهبازی

فیلم کوتاه داستانی به تهیه کنندگی مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس استان هرمزگان در جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه اکران شد.

اکران فیلم کوتاه «دعوای بزرگ» به کارگردانی محمود شهبازی

محسن عباسی مدیر تولید فیلم کوتاه «دعوای بزرگ» عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: این فیلم که به نویسندگی مشترک علی کوزه‌گر و معصومه ذکی‌پور در تابستان سال‌جاری فیلمبرداری و تدوین شد به موضوع الگوپذیری رفتار فرزندان از دعواهای والدین می‌پردازد.

وی افزود: در این فیلم، بازیگر نونهال روناک اهتمام با بازیگردانی جواد انصاری، نقش خود را به خوبی در جلوی دوربین محمود شهبازی بازی کرد.

مدیر تولید فیلم کوتاه «دعوای بزرگ» تصریح کرد: محمد رضا شیانی دستیار تصویر و بردیا دهقانی طراح صحنه این فیلم بودند. همچنین کیانوش بحرینی و حسین عباس‌نسب به عنوان دستیار تولید این فیلم را یاری کردند.

عباسی گفت: در سال ۹۷، مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس هشت فیلم کوتاه تولید کرد که البته سه مورد از آنها در قالب انیمیشن سه بعدی و دو‌ بعدی  بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۹ مورد فیلمنامه کوتاه دیگر توسط علی کوزه‌گر و معصومه ذکی‌پور نوشته شده است که امیدواریم به زودی وارد فاز تولید شود. 

مدیر تولید فیلم کوتاه «دعوای بزرگ» ابراز داشت: با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی و تغییر ذائقه مخاطبان به محتوای ساندویچی، جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه هر سال بیش از پیش مورد عنایت هنرمندان کشور قرار می‌گیرد. 

عباسی بیان داشت: با توجه به آنکه مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس علاوه بر فیلم‌های فوق در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، ۱۰۰ فریم کاریکاتور و پوستر فاخر و همچنین ۱۰۰ فریم اینفوگرافیک تولید کرده است در جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت و همچنین همایش ملی دخانیات با کسب رتبه برتر مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول