اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

معاون وزیر ارشاد:

بودجه‌های قرآنی جوابگوی شرایط جدید جهان اسلام نیست

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بودجه‌های قرآنی کشور پایین‌تر از حد مطلوب بوده و متناسب با شرایط جدید جهان اسلام نیست.

بودجه‌های قرآنی جوابگوی شرایط جدید جهان اسلام نیست

عبدالهادی فقهی‌زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد وضعیت بودجه‌های قرآنی در کشور را پایین‌تر از حد مطلوب دانست و اظهار کرد: این اعتبارات جوابگوی نیازهای فعالان قرآنی و شرایط جدید فرهنگی جهان اسلام نیست.

وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از گذشته در مسیر امور قرآنی مورد تأکید قرارداد و افزود: دولت برای هدایت و جهت‌دهی به فعالیت‌های قرآنی در عرصه کمبودها باید ورود کند و مسائلی از قبیل بیمه فعالان قرآنی را به‌طور کامل رفع کند.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در عرصه فضای مجازی و بین‌المللی گفت: قرآن به‌عنوان محور وحدت اسلامی و عنصر اصلی دیپلماسی جهان اسلام باید تخصیص اعتباری بیشتر را داشته باشد و مسئولان ارشد نظام توجه زیادی به این مسائل کنند.

وی در انتها حمایت‌های دولتی را نه‌چندان فراوان توصیف کرد و ادامه داد: برای پاسداشت از فرهنگ دینی نیازمند تقویت حمایت از فعالیت‌های قرآن و عترت هستیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول