اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بحث ما با رژیم اشغالگر قدس اصلاً قابل مذاکره نیست که به دنبال راهکار برای آن باشیم

داورزنی: موضوع فشنگ بحرانی نیست و فدراسیون تیراندازی باید آن را دنبال کند

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:‌فدراسیون تیراندازی تلاش می‌کند تا از ابزارهای مختلف بتواند فشنگ لازم را وارد کشور کند این موضوع بحرانی نیست.

داورزنی: موضوع فشنگ بحرانی نیست و فدراسیون تیراندازی باید آن را دنبال کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا داورزنی در خصوص موضوعی که برای سعید مولایی جودوکار کشورمان به وجود آمده است، گفت: این بحث‌ها بحث‌هایی است که در مسیر خودش دنبال می‌شود. موضع ما درباره رژیم صهیونیستی کاملاً مشخص است موضوع این نیست که بخواهیم راجع‌به آن صحبت کنیم. بحث ما بحث مولایی یا سایر رشته‌های ورزشی نیست. در طول چهار دهه گذشته در هیچ مقطعی رژیم اسرائیل را به رسمیت نشناخته‌ایم. فرقی هم نمی‌کند که مسابقات المپیک باشد یا گرنداسلم یا گرندپری یا هر مسابقه دیگری چون برای ما فرق نمی‌کند. برای ما خط قرمزی به نام رژیم اشغالگر قدس وجود دارد که این رژیم نسل‌کشی می‌کند و کودک‌کشی انجام می‌دهد.

وی که در مجمع نجات غریق در شهر مشهد حضور داشت ادامه داد: این رژیم ذاتا متجاوز است و جنایات زیادی انجام داده است همه گرفتاری‌های ما در کشور اگر خوب ریشه‌یابی شود یکسر آن به اسرائیل برمی‌گردد. همه این تحریم‌‌ها و گرفتاری‌هایی که به وجود آمده به خاطر استکبار جهانی و صهیونیست بوده است برای همین موضع ما با اسرائیل کاملاً مشخص است. بحث ما با این رژیم اصلاً قابل مذاکره نیست که به دنبال راهکار برای آن باشیم.

داورزنی تصریح کرد: در هیچ شرایطی ورزشکاران ما با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس در هیچ ورزش و رقابتی مسابقه نخواهند داد. اقداماتی که اکثر ورزشکاران ما در این باره انجام دادند به خاطر این است که پای این مسائل ایستاده‌اند و حتی از قهرمانی خود در جهان هم گذشتند. چون نمی‌خواستند با این رژیم روبه‌رو شوند و به همین دلیل حتی از قهرمانی خود هم گذشتند تا از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.الان هم بحث مولایی نیست بلکه ما در هیچ رشته ورزشی با این رژیم مسابقه نمی‌دهیم. این مسئله فقط مربوط به ما نیست بلکه این بیداری در منطقه و کشورهای دیگر هم اتفاق افتاده و شاهدیم ورزشکاران مختلف در رشته‌های گوناگون در کشورهای دیگر هم وقتی با نماینده رژیم اشغالگر قدس مسابقه نمی‌دهند و اعلام هم می‌کنند و این موضوع خاص ورزشکاران ایرانی نیست و خیلی از ورزشکاران مطرح دنیا نسبت به این ژریم موضع‌گیری کردند. آنها برای حفظ آرمان‌ها و حمایت از مردم فلسطین با ورزشکاران این رژیم مسابقه ندادند و این موضوع در همه جا وجود دارد. خیلی از مردم دنیا این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسند و امیدوارم روزی برسد این رژیم وجود نداشته باشد تا این دغدغه‌ها را نداشته باشیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه اهالی والیبال مشتاق به بازگشت به فدراسیون والیبال هستند، افزود:من حتماً به والیبال کمک می‌کنم اما امکان ندارد که به والیبال برگردم.

وی در مورد مسائل مربوط به بودجه و اعزام ورزشکاران به کشورهای مختلف ادامه داد: همه فدراسیون‌ها و وزارت ورزش تلاش می‌کنند تا منابع خودشان را به گونه‌ای مدیریت کنند تا براساس اولویت‌ها مشکلی برای اعزام‌ها و بازی‌های تدارکاتی به وجود نیاید به ویژه اینکه سال آینده سال کسب سهمیه المپیک است و اولویت‌بندی می‌کنیم تا رشته‌های مختلف ورزشی مشکلی برای کسب سهمیه نداشته باشند و بعد از کسب سهمیه مشکلی برای آماده‌سازی تیم‌ها نداشته باشند.

داورزنی در باره مشکلات ورزشکاران تیراندازی و مشکلاتی که آنها داشتند، گفت: مشکل آنها مشکل منابع مالی نیست بلکه مشکل مجوزهایی است که فدراسیون باید آن را دنبال کند و وزارت ورزش هم کمک‌هایی در این خصوص انجام می‌دهد تا آنها بتوانند فشنگ‌هایی که لازم دارند را وارد کشور کنند.ما در ایران فشنگ داریم اما این فشنگ‌ها با استانداردهای جهانی متفاوت است و به همین دلیل فدراسیون تیراندازی تلاش می‌کند تا از ابزارهای مختلف بتواند فشنگ لازم را وارد کشور کند این موضوع بحرانی نیست و فدراسیون تیراندازی باید آن را دنبال کند تا فشنگ‌های لازم تهیه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول