اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بهره برداری از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا در آبادان

همزمان با بیست و نهم بهمن ماه روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، امروز در آبادان از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا بهره برداری شد.

بهره برداری از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان؛ هم زمان با بیست و نهم بهمن ماه روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، امروز در آبادان از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا بهره برداری  شد.

حسین حمید پور شهردار آبادان امروز در خصوص این طرح در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایستگاه بازیافت پسماند خشک با مشارکت بخش خصوصی و حمایت شهرداری آبادان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این دستگاه که امروز شاهد افتتاح  آن هستیم برای اولین بار در استان خوزستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
شهردار آبادان بیان کرد: آبادان در گذشته شهر اولین ها بوده بر همین اساس در تلاش هستیم و می خواهیم اتفاقی بیفتد و دوباره به شهر اولین ها  باز گردد.

شهردار آبادان عنوان کرد: از شهروندان انتظار داریم در راستای احترام به محیط زیست و جلوگیری از انتقال پسماند  همکاری های لازم را داشته باشند تا از برگشت پسماند خشک و قابل بازیافت به محیط جلوگیری شود.

وی در خصوص عملکرد این دستگاه ها گفت: شهروندان این  پسماند  را در درگاه های تعبیه شده این دستگاه قرار می‌دهند و در قبال آن کارت الکترونیک دریافت می‌کنند که شارژ مالی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر سرانه تولید زباله به ازای هر نفر در آبادان ۸۰۰ گرم و روزانه  ۱۸۰ تن زباله است که از حد استاندارد دویست گرم بیشتر است و این موضوع  به خاطر شرایط آب و هوایی و سبک زندگی مردم آبادان معمولی است.

شهردار آبادان بیان کرد: اگر استقبال خوبی توسط مردم از این دستگاه ها صورت گیرد که از لحاظ اقتصادی جوابگو باشد در ماه های آینده می توان دسترسی به این دستگاه را در سطح شهر بیشتر کرد.
انتهای پیام/ 72058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول