اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران در واکنش به محو پرچم آمریکا و اسرائیل؛

اقدام فرمانداری پاکدشت توهین به شعائر مردم انقلابی است/ فرماندار باید پاسخگو باشد

مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران گفت: شواهد نشان می‌دهد این حرکت آگاهانه و تعمدی بوده و این به نوعی توهین به شعائر مردم انقلابی ایران اسلامی است آن هم قرین سالروز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، این همسویی با دشمن است.

اقدام فرمانداری پاکدشت توهین به شعائر مردم انقلابی است/ فرماندار باید پاسخگو باشد

اسماعیل حشمتی مسوول بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت درباره پاک کردن پرچم آمریکا و اسرائیل توسط فرمانداری پاکدشت اظهار داشت: شواهد نشان می‌دهد این حرکت آگاهانه و تعمدی بوده و این به نوعی توهین به شعائر مردم انقلابی ایران اسلامی است آن هم قرین سالروز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، این همسویی با دشمن است.

وی در پاسخ به مسئله پرچم که نماد یک ملت است بیان داشت: در واژگان سیاسی چیزی که خود غربی‌ها هم قبول دارند این است که هر کشور و حکومتی باید دارای سه پارامتر جمعیت، سرزمین، حاکمیت و حکومت باشد تا به رسمیت شناخته شود؛ برای تغییر پرچم بیشترین نقش در حاکمیت و حکومت وجود دارد و جمعیت و سرزمین آن را می پذیرند.

مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران درباره آتش زدن و کشیدن پرچم آمریکا در محل‌های تردد تصریح کرد: تکلیف اسرائیل مشخص است ما آن را قبول نداریم اما درباره آمریکا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مرگ بر آمریکا به معنی دولت آمریکا، خوی استکباری، سلطه‌گرایی و خوی ظالمانه نسبت به مردم دنیا است، این رفتار در گفتمان ترامپ به وضوح دیده می‌شود.

حشمتی به مردمی نبودن حکومت آمریکا اشاره و بیان داشت: ما در انتخابات آمریکا شاهد هستیم ۲۵ درصد صاحبان رأی در انتخابات شرکت می‌کنند و با اخذ ۱۵ درصد آرا رئیس جمهور انتخاب می‌شود با توجه به آمار نمی‌توان گفت حکومت آمریکا مردمی است لذا وقتی حاکمیت مردمی نیست چطور می‌توان گفت ملت پرچم آمریکا را قبول دارند؟

وی ادامه داد: حال اگر دولت و حاکمیت آمریکا عوض شود پرچم همین خواهد بود یا عوض می‌شود؟ مردم متناسب با جهت حرکتی خود نسبت به همه انتقادهایی که دارند متناسب با همان آرمان هایی که دنبال می‌کنند پرچم کشور را نیز تغییر می‌دهند همواره در تغییر حاکمیت‌ها و انقلاب‌ها تغییر پرچم مشاهده می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران درباره پاک کردن پرچم اسرائیل و آمریکا توسط فرمانداری پاکدشت خاطرنشان کرد: فرماندار پاکدشت به عنوان یک مسوول باید پاسخگو باشد؛ این اقدام به معنی توهین به عمل انقلابی مردم است و باید عذرخواهی و جبران شود.
 

به مناسبت دهه فجر مردم شهرستان در یک اقدام انقلابی پرچم آمریکا و اسرائیل را در محل های پر تردد شهر به‌ویژه ورودی فرمانداری پاکدشت نقاشی کردند.

24 بهمن ماه 97 پرچم آمریکا و اسرائیل توسط فرمانداری پاکدشت پاک شد. که این اقدام اعتراض جمعی از مردم شهرستان را در پی داشته است.

انتهای پیام/پ/م/الف30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول