اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

همه جا اعلام کرده‌اند من از مسابقات جهانی انصراف داده‌ام

کیادربندسری: چون مصاحبه‌ام را تکذیب نکردم، از مسابقات جهانی حذف شدم

ملی‌پوش اسکی آلپاین ایران گفت: فدراسیون از من خواست مصاحبه‌ام را تکذیب کنم تا بتوانم به مسابقات جهانی بروم اما من این کار را انجام ندادم.

کیادربندسری:  چون مصاحبه‌ام را تکذیب نکردم، از مسابقات جهانی حذف شدم

محمد کیادربندسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات باقر کلهر سرمربی اسکی آلپاین ایران، مبنی بر انصراف این ورزشکار اظهار داشت: من چند سوال از کلهر دارم اگر خسته بودم و در اردوها حضور نداشتم چطور در 99 درصد مسابقات انتخابی اول شدم. یا ورزشکارانی که در اردو بودند ضعیف بودند که نتوانستند امتیاز مرا بزنند یا عملکرد کادر ضعیف بوده است. من در تاریخ 12 آبان نامه نوشتم و گفتم نمی‌توانم به صورت مستمر در اردوها باشم که کلهر گفت اشکالی ندارد، الان چطور این بحث‌ها را پیش می‌کشند.

وی افزود: حسین ساوه‌شمشکی را به دلیل عدم حضور در اردوها انتخاب نکردند پس باید برای من هم همان تصمیم را می‌گرفتند چرا همان موقع این اتفاق نیفتاد. اینکه بگویند علی‌داد را حذف کردیم چیزی نشد، حسین را حذف کردیم اتفاقی نیفتاد، شما را هم حذف می‌کنیم چیزی نمی‌شود درست نیست. آنها برای نفر ششم هم بلیت گرفته بودند اما به من گفتند با رسانه‌ها مصاحبه کن و بگو سوء تفاهم شده و به من اطلاعات غلط داده‌اند بعد برای مسابقات قهرمانی دنیا تو را به سوئد می‌بریم.

ملی‌پوش اسکی ایران در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه با تکذیب نکردن مصاحبه‌اش از تیم ملی کنار رفته تصریح کرد: من عذرخواهی نکردم، مصاحبه‌ام را تکذیب هم نکردم به همین دلیل به من گفتند به مسابقات قهرمانی جهان نیا اما همه جا اعلام کردم من خودم انصراف دادم اما باید ببینید که چکار کردند که انصراف داده‌ام.

وی در ادامه با اشاره به مسابقات انتخابی که داشته خاطرنشان کرد:‌ مسابقات در مارپیچ بزرگ و کوچک برگزار شد علاوه بر آن در 8 مسابقه فیز در مجموع 32 مسابقه شرکت کردم که به جزء این‌ها دو مسابقه مضحک دیزین هم بود. کدام ورزشکار 34 مسابقه می‌دهد بعد می‌گوید به تیم ملی نمی‌آیم. مگر برای تفریح به سوئد می‌رفتم که انصراف دهم من می‌خواستم مصاحبه دهم. از کجا معلوم بتوانم در مسابقات  جهانی دوره‌های بعد که هر دو سال یکبار برگزار می شود شرکت کنم. متأسفم که یک نفر در اسکی روی حرفش نمی‌ایستد.

ملی‌پوش اسکی آلپاین ایران با بیان اینکه ورزشکاران اقرار کرده‌اند با کم‌کاری به ورزشکاری دیگر امتیاز داده‌اند، تصریح کرد: تمامی ورزشکاران اقرار کردند ما آرام اسکی کردیم، فدراسیون هم می‌داند آنها چنین کاری کرده‌اند اما فدراسیون می‌گوید این اتفاق زیر نظر آنها نبوده است مگر این بچه‌ها خودشان مسابقه داده‌اند،‌مگر نماینده فدراسیون جهانی نبود،‌من به آنها گفتم شما که می‌دانید تبانی شده چرا ورزشکار را محروم نکردید اما نماینده فدراسیون جهانی می‌گوید تا حالا این کار را انجام دادیم آب از آب تکان نخورد. نماینده فدراسیون جهانی حتی از ورزشکاران امضاء گرفته که من به او و سایر ورزشکاران تهمت تبانی زده‌ام.

کیادربندسری افزود: کار ناجوانمردانه کردند، من مردانگی‌ام را برای رفتن به یک مسابقه آن هم با این شرایط زیر سؤال نمی‌برم این اتفاقات برای من قابل هضم نبود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول